مهدی امیرآبادی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شفر با اعتماد به جوان ها توانست از بحران خارج شود و نتایج بد اول فصل را به فراموشی بسپارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی امیرآبادی پبشکسوت استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر، در خصوص بازی استقلال تهران و سپاهان اصفهان از هفته دهم لیگ برتر و ... صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار استقلال و سپاهان اصفهان

با توجه به بردی که استقلال در هفته های اخیر به دست آورده، شرایط بسیار خوبی دارد. شفر به جوانانش اعتماد کرده و حالا آنها اعتماد او را پاسخ داده و بازی های خوبی از خود ارائه داده اند. به شرط آنکه دچار غرور نشده و همین روند را در فوتبالشان ادامه دهند.

* عملکرد سپاهان در فصل جدید

زرد پوشان اصفهانی با امیر قلعه نویی شرایط خوبی پیدا کرده اند. آنها برای کسب سه امتیاز به تهران می آیند و نمی خواهند یک فرصت خوب را از ست بدهند. امیر قلعه نویی هم شناخت خوبی از استقلال و هم تیم خودش دارد و فکر می کنم یکی از زیباترین دیدارهای این فصل باشد.

* عملکرد بازیکنان دو تیم

بازیکنان استقلال جوان هستند و آینده فوتبال ایران را تضمین می کنند. مطمئنا اگر وارد حاشیه نشده و خود را از فضای مجازی دور کنند آینده خوبی در پیش خواهند داشت و در مورد بازیکنان سپاهان هم باید بگویم آنها تلفیقی از جوان و با تجربه هستند اما اعتقاد دارم نفرات هر دو تیم در یک سطح است.

* نقش کمیته فنی در نتایج اخیر استقلال

از زمانی که فتحی به استقلال آمده احترام به پیشکسوتان بیشتر شده است. حضور نامجو مطلق، مظلومی، بهتاش فریبا و دیگران باعث شده تا وزن تیم استقلال بالاتر بیاید اما اعتقاد دارم کمیته فنی نباید حالت مترسک را داشته باشد و کسی از او اطاعت نکند. نقش این نفرات بزرگ و باتجربه استقلال در کمیته فنی بسیار چشمگیر است. آنها باید در کار شفر ورود کنند و قبل از بازی ها نشست با یکدیگر برگزار کنند، حریف را آنالیز کرده و گزارش خود را به باشگاه ارائه داده تا بتوانند کمکی موثر به استقلال داشته باشند. چون هدف از تشکیل کمیته فنی، دور هم نشستن و صحبت کردن بی فایده نیست بلکه باید تأثیر بسزایی در روند موفقیت استقلال داشته باشند.

 * جدایی ساناک از استقلال

مدت هاست جیری ساناک از استقلال رفته و کسی جانشین او نشده است. درست است که پسر شفر آنالیزور است اما اعتقاد دارم او نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد. بنابراین لازم است کادر فنی، مدیران باشگاه و اعضای کادر فنی یک نفر را چه خارجی و چه ایرانی به جای ساناک آورده تا بتواند کمک موثری به شفر باشد.

* صعود تیم محبوب وزارت ورزش

خوشحالم پرسپولیس بعد از سالها توانست به فینال لیگ قهرمانان صعود کند. بعد از استقلال که دوبار و پاس تهران که یک بار به قهرمانی دست پیدا کردند باید ببینیم پرسپولیس با این همه حمایت مسئولین چه خواهد کرد.

اخبار استقلال

 


 

اخبار مرتبط:

مهدی امیرآبادی: فکر نمی کردم باقری یکدفعه نمیکت نشین شود؛ باید کار السد در تهران یکسره شود

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار