havashiss_sepahan97

هواداران استقلال در واکنش به کُری های بعد پرسپولیسی‌ها، با پرچم هایی که روی آن اشاره به سال‌های قهرمانی تیمشان در آسیا نقش بسته بود برای آن‌ها کری خواندند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازی تیم های استقلال تهران  و سپاهان اصفهان از ساعت 16:45 امروز جمعه 4 آبان ماه 97 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

حواشی این دیدار را در زیر می خوانید:

* حضور تعدادی از هواداران استقلال پشت درهای این مجموعه باعث شد تا مسئولان استادیوم درهای را به روی هواداران استقلال باز کنند.

* حدود 3 هزار نفر از طرفداران استقلال پشت درهای استادیوم حضور داشتند که برای خرید بلیت وارد مجموعه ورزشی آزادی شدند.

حواشی دیدار استقلال و سپاهان اصفهان

حواشی دیدار استقلال و سپاهان اصفهان

* 10 دستگاه اتوبوس هواداران تیم سپاهان نیز از ساعت اولیه صبح امروز به سمت تهران حرکت کرده و قصد دارند با حضور در استادیوم تیم محبوب خود را تشویق کنند.

حواشی دیدار استقلال و سپاهان

* صندلی‌های جایگاه VIP ورزشگاه آزادی در حال بازسازی هستند و تماشاگران نمی‌توانند در بازی استقلال و سپاهان از جایگاه VIP این دیدار را مشاهده کنند.

حواشی دیدار استقلال و سپاهان اصفهان

* بعضی از هواداران استقلال با توجه به اینکه از راه‌های دور به تهران آمده‌اند در محوطه چمن بیرون ورزشگاه آزادی در حال استراحت کردن هستند. 

حواشی دیدار استقلال و سپاهان اصفهان

حواشی دیدار استقلال و سپاهان اصفهان* هنگام ورود هواداران سپاهان به ورزشگاه آزادی بعضی از هواداران استقلال و سپاهان با هم به درگیری لفظی پرداختند که با جلوگیری نیروی انتظامی همراه بود.

* بیش از 3 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند و رفته به رفته به تعداد این هواداران افزوده می‌شود.

* هنگامی که گوینده استادیوم اعلام کرد ناصر حجازی به عنوان بهترین گلر جام ملت های آسیا انتخاب شده تماشاگران استقلال اقدام به تشویق اسطوره تیمشان کردند.

* تیم داوری قبل از دیدار امروز در زمین مسابقه حاضر شد و داوران همگی در کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

* گوینده زن مثل هفته های اخیر تماشاگران دو تیم را به تشویق تیم های خود تهییج می کند.البته وی اشتباهاتی هم داشت. به طور مثال گوینده زن حاضر در استادیوم اعلام کرد امروز حسینی گلر استقلال است و شفر با محرومیت سهرابیان چاره ای جز استفاده از چشمی و دانشگر ندارد و امیدوار است این مثلث هجومی در نهایت کارش را به بهترین شکل انجام دهد!ه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار استقلال و سپاهان در شرایطی از ساعت 16:45 امرو آغاز می شود که سید حسین حسینی اولین بازیکنی بود که وارد زمین شد. وی را نامداری و رحمتی به هنگام گرم کردن همراهی کردند.

* سید حسین حسینی اولین بازیکنی بود که وارد زمین شد. وی را نامداری و رحمتی به هنگام گرم کردن همراهی کردند.

* سجاد شهباززاده که سابقه بازی در استقلال را دارد به محض دیدن استقلالی ها با آنها خوش و بش کرد. همچنین مهدی رحمتی با بازیکنان سپاهان به خوش و بش پرداخت.

* تماشاگرانی که از اصفهان برای تشویق سپاهان به ورزشگاه آمده اند در جایگاه پرسپولیسی ها نشسته و تیم خود را تشویق کردند. حدود 3 هزار طرفدار سپاهان در جایگاه های خود مستقر شده اند.

* روی نیمکت استقلال، مهدی رحمتی، نویمایر، فرشید اسماعیلی،الحاجی گرو، روح الله باقری، میثم تیموری، رضا آذری، فرشاد محمدی مهر و شاهین طاهرخانی نشسته اند. جابر انصاری برای دومین بازی پیاپی از لیست 18 نفره استقلال خط خورد.

* روی نیمکت سپاهان، ساسان انصاری، رسول نویدکیا، بختیار رحمانی، جلال علی محمدی، علی کیخسروی، حسین پاپی، حامد بحیرانی و سیاوش یزدانی مقدم نشسته اند. حضور این بازیکنان سرشناس روی نیمکت سپاهان در نوع خود جالب توجه است.

* وینفرد شفر هنگام گرم کردن بازیکنان تیمش در کنار زمین حاضر شد و هواداران استقلال هم این مربی را مورد تشویق قرار دادند.

* در حالی که بازیکنان تیم استقلال مشغول گرم کردن برای بازی با سپاهان بودند محسن کریمی و داریوش شجاعیان با لباس شخصی کنار زمین حاضر شده و هواداران استقلال هم این دو بازیکن را تشویق کردند.

* رضا عنایتی مهاجم سابق استقلال در ورزشگاه آزادی نظاره گر بازی دو تیم است.

* قبل از شروع بازی با همت کمیته پیشکسوتان از فرشاد فلاحت زاده و رضا عنایتی تقدیر شد.

* تعدادی از کارمندان سفارت مجارستان هم تماشاگر بازی استقلال و سپاهان هستند. این نفرات هموطنان ولادیمر کومان هافبک مجارستانی سپاهان هستند که برای تشویق سپاهان به استادیوم  آمده اند.

* در حالی که طی روزهای اخیر عنوان شده بود سید حسین حسینی کاپیتان استقلال است اما امروز ووریا غفوری بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بسته است.رحمتی و منتظری غایبان ترکیب امروز استقلال هستند.

* علی کریمی هافبک فصل گذشته سپاهان هم پیش از شروع بازی به سمت نیمکت این تیم رفت و با بازیکنان و کادر فنی تیم اصفهانی خوش و بش کرد.

حواشی دیدار استقلال و سپاهان

* تماشاگران استقلال قبل از شروع بازی از طرح موزائیکی که با نام انگلیسی استقلال طراحی شده بود رونمایی کردند.

* سجاد شهباززاده، پیام نیازمند و خالد شفیعی از سپاهان پیش از شروع بازی با نیمکت نشینان استقلال خوش و بش کردند.

* مهدی فنونی زاده هافبک سابق استقلال در ورزشگاه نظاره گر دیدار دو تیم است.

* از دقیقه 5 مسابقه بارش باران در ورزشگاه آغاز شد.

* دیدار دو تیم بدون گل در جریان است.

* در دقیقه 17 دیدار استقلال و سپاهان علی کریمی دچار مصدومیت شد و جای خود را به نویمایر داد.

* در دقیقه 22 هواداران استقلال زنده یاد پورحیدری را تشویق کردند.

* در اواسط نیمه اول طرفداران استقلال 2 پرچم بزرگ را که روی آن به قهرمانی های استقلال در آسیا در سالهای 1970 و 1990 اشاره شده بود را نشان دادند. این حرکت استقلالی ها در واکنش به حضور پرسپولیسی ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا و کری های پس از آن انجام شد.

* در اواسط نیمه اول بین هواداران دو تیم درگیری لفظی به وجود آمد.

* وینفرد شفر در نیمه اول جنب و جوش زیادی کنار خط داشت و بارها و بارها بر سر بازیکنانش فریاد کشید.

* در دقیقه 38 بازی قلعه نویی به تصمیمات کرمانشاهی معترض شد که داور به وی تذکر داد. هواداران استقلال هم در این دقایق به اعتراض قلعه نویی واکنش نشان دادند.

* بعد از اینکه داور سوت پایان بازی در نیمه اول را به صدا در آورد امیر قلعه نویی و شفر با یکدیگر دست داده و با خوش و بش راهی رختکن شدند.

* دیدار دو تیم در نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.

* تونچی مربی تیم ملی امید و دستیار زلاتکو کرانچار در تیم امید با حضور در ورزشگاه دیدار دو تیم را از نزدیک تماشا می کند. وی به همراه رضا چلنگر به ورزشگاه آزادی آمده است.

* تیم فوتبال استقلال در نیمه دوم با کمی تاخیر وارد زمین شد و سپاهانی ها وقتی وارد زمین شدند استقلالی ها هنوز در رختکن حضور داشتند.

* هواداران استقلال در پایان نیمه اول از عملکرد تیمشان رضایت نداشتند و معتقد بودند این تیم باید برنده بازی در این نیمه می شد.

* رضا عنایتی مثل نیمه اول در جایگاه خبرنگاران حضور دارد.

* وینفرد شفر در دقیقه 54 بازی به شدت به عملکرد داور اعتراض داشت و معتقد بود روی محمد دانشگر در محوطه جریمه خطا رخ داده است.

* هنگامی که در دقیقه 57 داور به سود سپاهان پنالتی گرفت هواداران این تیم نارنجکی بزرگ را به داخل زمین پرت کردند.

* بعد از اعلام پنالتی به سود سپاهان کمک داور تصمیم کرمانشاهی را وتو کرد و همین موضوع باعث اعتراض شدید کادر فنی و نیمکت نشینان سپاهان شد. در این لحظه قلعه نویی در اعتراض به تصمیم داور برای کرمانشاهی دست می زد.

* دیدار دو تیم بدون گل در جریان است.

حاشیه دیدار استقلال و سپاهانحاشیه دیدار استقلال و سپاهانتشویق کی روش در آزادی و شعار سپاهانی ها برای قلعه نوییهواداران تیم فوتبال سپاهان مهاجم تیمشان را مورد تشویق قرار دادند.
تشویق کی روش در آزادی  و شعار سپاهانی ها برای قلعه نوییبه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزری فارس،

* بعد از گل تیم سپاهان هواداران این تیم کی روش استنلی زننده گل تیمشان را مورد تشویق قرار دادند.

* تماشاگران زردپوش با روشن کردن فشفشه فضای جالبی را در ورزشگاه ایجاد کردند.

* هواداران سپاهان سرمربی تیمشان را با شعار امیرخان طلایی تشویق کردند.

* تعدادی از تماشاگران استقلال بعد از اینکه تیمشان گل خورد ورزشگاه را ترک کردند.

* در دقیقه 78 بازی وینفرد شفر به شدت از عملکرد بازیکنان استقلال عصبانی شد و بر سر یکی از دستیارنش فریاد کشید. در این لحظه طاهری متعجب ماند ولی شفر بلافاصله به سمت وی رفت و نکاتی را به وی متذکر شد که به بازیکنان منتقل کند.

* دیدار استقلال و سپاهان یا تک گل کی روش استنلی به سود سپاهان به پایان رسید.

* هواداران عصبانی تیم استقلال هنگام خروج علی خطیر معاون این باشگاه به شدت به وی اعتراض کرده و خطاب به او گفتند این چه تیمی است؟ معاون باشگاه استقلال هم پاسخی به این اظهارات نداد. در ادامه آنها وقتی پسر شفر را دیدند به او هم اعتراض کرده و فرزند سرمربی استقلال که با زبان فارسی آشنا نیست بی‌تفاوت از کنار این انتقادات عبور کرد. 

* بعد از پایان مسابقه، بازیکنان تیم فوتبال سپاهان به سمت تماشاگرانشان رفته و از آنها تشکر کردند.

* عملکرد الحاجی گرو مهاجم خارجی تیم استقلال باعث خشم طرفداران این تیم شد و آنها نسبت به این بازیکن معترض بودند.

* تعدادی از هواداران ناراحت و عصبانی تیم استقلال در حالی که اشک می‌ریختند ورزشگاه را ترک نکرده و روی سکوها باقی ماندند. 

* بعد از پایان مسابقه، مهدی رحمتی به سمت فرشید اسماعیلی رفت و با هافبک تیم فوتبال استقلال به صحبت پرداخت. 

* با برتری سپاهان مقابل استقلال، این برای سومین بار بود که قلعه‌نویی مقابل شفر به پیروزی می‌رسید. سرمربی کنونی سپاهان پیش از این با ذوب‌آهن دو بار موفق به شکست استقلال تحت هدایت شفر شده بود. هواداران امیر قلعه نویی بعد از پایان بازی با نشان دادن عدد ۳ به هواداران استقلال کنایه می‌زدند.

عکس ها از محمد رستم خانی و خبرگزاری فارس

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار