هادی مباشری

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: با تمام احترام به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به هیچ وجه از حق میزبانی خود کوتاه نخواهیم آمد

 

به گزارش استقلال نیوز، ورزشگاه آزادی این روزها با ایراداتی از سوی AFC مواجه شده و برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا حتما باید این ایرادات برطرف شود. از سوی دیگر مسئولان ورزشگاه آزادی در حال تجهیز و برطرف کردن ایرادات استادیوم هستند و یکی از خواسته‌های آنها این است که تا روز 19 آبان ماه هیچ بازی در ورزشگاه آزادی برگزار نشود! این در حالی است که تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه باید در ورزشگاه آزادی و از مسابقات جام حذفی به مصاف سایپا برود و اگر قرار باشد بازی این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار نشود آبی پوشان باید در ورزشگاه تختی از سایپا میزبانی کنند! این در حالی است که طبق قانون باشگاه استقلال میزبان این مسابقه است و تنها مسئولان این باشگاه باید برای بازی در ورزشگاهی به جز آزادی رضایت بدهند

 

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه امکان دارد بازی استقلال و سایپا به خاطر تجهیز ورزشگاه آزادی در این ورزشگاه برگزار نشود  صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* فقط ورزشگاه آزادی

طبق قراردادی که با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی داریم ورزشگاه آزادی را به عنوان میزبان بازی‌هایمان معرفی کردیم و به هیچ عنوان از حق میزبانی‌مان کوتاه نخواهیم آمد.

* زمین بد عامل مصدومیت بازیکنان

مگر ما در این مدت کم مصدوم داده‌ایم که بخواهیم در ورزشگاهی دیگر به جز آزادی بازی کنیم؟ ما دوست داریم در ورزشگاهی که به عنوان میزبان معرفی کردیم بازی کنیم و با تمام احترام به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس اگر آنها صلاح دیدند که بازی ما در آزادی برگزار نشود دیدار با سایپا را لغو کنند.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه و از سری مسابقات جام حذفی میزبان سایپا خواهد بود.

اخبار استقلال

 


 

اخبار مرتبط:

هادی مباشری: طارق از هواداران و باشگاه عذرخواهی کرد؛ هافبک عراقی در پایان فصل جریمه می شود

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار