IMG 91355

محسن کریمی از آن دسته بازیکن های محبوب سکوهای استقلالی ها است او را دوست دارند و از بازی او لذت میبرند

به گزارش استقلال نیوز گفت و گوی خبرنگار کاپ را با محسن کریمی در ادامه می خوانید:

*تا به حال دیده بودی به تیم صدر نشین اینقدر انتقاد شود؟

خیر،واقعا  تا به حال ندیده بودم تیم صدر نشین جدول را تا این حد بکوبند. البته شاید طبیعی باشد آن هم در ایران. هر زمان تیم استقلال صدر باشد انتقاد های زیاید را باید به جام بخرند.

*البته زمانی که سپاهان هم صدر نشین بود کمی مورد لطف منتقدان قرار می گرفت...

بله به انها هم انتقاد می شد اما نه در این ابعاد!

*عده ای می گویند انتقاد ها مغرضانه است،تو هم چنین احساسی داری؟

من فکر نمی کنم مغرضانه باشد اما همان طور که گفتم در ایران جا افتاده است که تیم های بالانشان بیش تر مورد انتقاد قرار بگیرند.مثلا تیم هایی را که مقابل ما بازی را واگذار می کنند را نگاه کنید؛همه آنها پس از بازی می گویند ما بهتر از استقلال بودیم اما همین ها پس از چند روز وقتی دوباره درباره باختشان مقابل اسقلال سوال می کنید می گویند بازی است دیگر یک روز می بری و یک روز می بازی.اگر این افراد به خوب بودن خود اعتقاد داشتند پس از چند روز حرفشان را تغییر نمی دادند.در کل تا به حال احساس نکردم که این نقد ها مغرضانه است.

*برای بازی استقلال مقابل راه آهن دو کارشناس کاملا استقلالی در برنامه فغوتبال برتر حضور داشتند. مهدی امیر آبادی و امید رضا روانخواه؛هر دو نفر اعتقاد داشتند که استقلال زیبا بازی نمی کند و راه آهن تیم برتر میدان بود!

شاید واقعا نظرشان همین بوده اما در کل وقتی اشخاصی مانند آقا مهدی و آقا امید که از خانواده استقلال هستند تیم را نقد می کنند کم تر ناراحت می شویم زیرا این ها استقلالی و دلسوز استقلال هستند. دوست دارند استقلال همیشه بهترین خود را ارائه بدهد.طبیعی است که استقلالی ها دوس داشته باشند تیمشان از این بهتر بازی کند.

*همه می گویند پرسپولیس از استقلال زیبا تر بازی می کند،این را قبول داری؟

خیر،اصلا زیرا به بازی خوب امتیاز نمی دهند. همین هایی که می گویند استقلال زیبا بازی نمی کند کافی است بک بازی خیلی خوب بازی کنیم اما ببازیم آن وقت دیگر نمی گویند استقلال چقدر زیبا بازی کرد می گوند نتیجه نگرفت،باخت.

*این که استقلال خوب بازی کند با زیبا و چشم نواز بازی کردن تفاوت دارد،این موضوع را که قبول داری؟

استقلال خوب بازی می کند اما نه در حدی که بخواهم بگویم زیبا بازی می کنیم اما این مهم را هم در نظر بگیرید که تیم مصدومان بسیاری دارد. بیش تر بازیکنان باتجربه ما مصدمم هستند و بازیکنان جوان به جای آنهذا به میدان می روند. طبیعتا بازیکن جوان هم در آزادی تا حدودی می تواند خودی نشان دهد.

*استقلال اکنون با همین 5،6 بازیکن جوانش صدر نشین است...

متاسفانه کسی این ها را نمی بیند.

*خیلی از حامیان کی روش بزرگترین نقطه قوت او را جرات بازی دادن به بازیکنان جوان می بینند کاری که اکنون پرویز مظلومی در یکی از بزرگ ترین تیم های ایران انجام داده.

دقیقا،پرویز خان کم که نه،خیلی زیاد جوانگرایی کرده است.مظلومی با این کار جواب منتقدان را داده است و فکر می کنم تا به این جای کار ما بازیکنان جوان هم سعی کرده ایم پاسخ اعتماد او را بدهیم.این جوانگرایی قطعا در درجه اول به نفع استقلال خواهد بود و نتیجه اش  را در آینده ای نه چندان دور خواهد گرفت.همه بازیکنان جان تیم از جمله خودم انگیزه زیادی برای هر بازی داریم و برای نشان دادن توانایی هایمان به میدان می آییم.

هر مربی کاری که پرویز خان انجام داد را انجام نمی دهد و درست می گویند هر مربی جراتش را ندارد اما واقعا مگر یک بازیکن جوان چه می خواهد؟همین که من در تیمی مانند استقلال بازی می کنم برایم کافی است.

*اشباع که نشدی؟

خیر،مهم این است که اگر در بازی های اول 50 درصد توانایی خود را نشان دادم اکنون می توانم 70،80 درصد آن را نشان دهم و سعی می کنم خودم را در همین سطح نگه دارم.اگر انگیزه داشته باشی دیگر افت نخواهی کرد.

*مثال بارزی برای حرف تو وجود دارد و آن هم فرهاد مجیدی است،او نیز از روز اولی که فوتبال را شروع کرد  تا روز آخر خداحافظی اش فراز و فرود کمی داشت. حالا تو در پستی بازی می کنی که مجیدی در آن بازی کرده است،با این دیدگاهی که داری فکر می کنی بتوانی جای او را در زمین و در دل هواداران بگیری؟

هر بازیکنی یک روزز می آید و یک روزی می رود؛شاید بازیکنی که در آینده در پست او بازی می کند نتواند جایش را پر کند اما می تواند تا حدی خودش را به شرایط آن بازیکن بزرگ نزدیک کند. همه هدف من موفقیت استقلال است و فکر می کنم آقا فرهاد همیشه جای خودش را دارد. همین،دیگر حرفی درباره این موضوع ندارم.

*نمی توانی منکر شوی که هواداران همیشه دوست دارند یک بازیکن دیگر مانند فرهاد مجیدی داشته باشند.

درست است،انشالله یکی بتواند اسن کار را انجام دهد.

*خودت را در این جایگاه نمی بینی؟

نمی دانم!نمی توانم این موضع را پیش بینی کنم بلکه هواداران باید بگویند که من می توانم یا خیر.زیرا همین هواداران بودند که به خیلی از بازیکنان کمک کردند تا به جایگاه بالاتری برسند.

*راستی می دانی در یکی از جوان ترین استقلال تاریخ بازی می کنی؟

احساس خوشحالی و شادی دارم.خوب است که حداقل در این امر می توانیم تا حدودی تاریخ ساز شویم. خدا را شکر می کنم خیلی ها دوست دارند الان در شرایط ما باشند و جایگاه ما را به دست آورند. جایگاهم را در استقلال به راحتی به دست نیاورده ام و به راحتی هم از دست نخواهم داد.

*بازیکنان استقلال و پرسپولیس امسال خیلی کم برای هم کری می خوانند،آن هم درست زمانی که پس از مدت ها این دو تیم فاصله اندکی با یکدیگر دارند. تو بگو،بالاخره کدام یک قهرمان خواهید شد؟

زشت است آدم کری خوانی کند آن وقت در زمین حرفی برای گفتن نداشته باشد. بهترین نحوه کری خوانی خوب بازی کردن و نتیجه گرفتن است.درباره قهرمانی هم باید بگویم انشاالله که خودمان قهرمان خواهیم شد.

*در آخر از بازی با پدیده بگو...

سخت ترین بازی هایی که در لیگ انجام می دهیم بازی با تیم های پایین جدولی است به خصوص انهایی که شانس برای ماندن در لیگ را دارند؛از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.ما برای 3 امتیاز به میدان می رویم و به دنبال بیش تر کردن فاصله خود با رقیبان هستم.

دیدگاه‌ها  
استقلال زلزله
0 #1 استقلال زلزله 1394-12-17 00:28
آفررررین .. دقیقا حرفات درسته
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار