ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مهاجمان استقلال علیرغم ویژگی‌های مثبتی که دارند اما هیچکدام یک تمام کننده ششدانگ نیستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر میزبان سپاهان بود و در این بازی بزرگ و حساس در خانه خود با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به این شکست آبی پوشان صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

 

* شکست استقلال مقابل سپاهان؟

بهترین جمله را خود امیر قلعه نویی در خصوص این بازی گفت. دو تیم دیدار نزدیکی انجام دادند و هر کدام شانس پیروز شدن داشتند. ضمن این که این بازی قابلیت مساوی شدن را هم داشت. اما سپاهان از موقعیت خود استفاده کرد و به گل رسید، استقلال این شانس را نداشت. در حالی که ۱۰ هفته از لیگ برتر می‌گذرد هنوز در استقلال ضعف گلزنی می‌بینیم و فقدان یک مهاجم تمام کننده به شدت به چشم می‌خورد. مهاجمان این تیم علیرغم ویژگی‌های مثبتی که دارند اما هیچکدام یک تمام کننده ششدانگ نیستند.

* عملکرد استقلال؟

در این فصل همه مهاجمان استقلال به اندازه کافی محک خورده‌اند و فرصت مقتضی به همه آنها داده شده است به جز جابر انصاری. به اعتقاد من انصاری از خیلی از مهاجمان ما کارایی بهتر و تجربه بیشتری دارد و اگر نیمی از فرصتی که به برخی از مهاجمان داده شده در اختیار انصاری قرار می‌گرفت قطعا نتیجه بهتری داشت. یادمان نرفته که انصاری همان بازیکنی است که دو بار در دربی گلزنی کرده است.

* عملکرد سپاهان؟

قلعه نویی تیم خوبی از سپاهان ساخته است. از تیمی که در دو سه فصل گذشته افت فاحشی کرده بود، چهره یک مدعی درست کرده است. باتوجه به این که سپاهان در این فصل درگیر لیگ قهرمانان آسیا نیست و همه تمرکزش روی لیگ است، شانس بهتری نسبت به دیگر تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی دارد. قلعه نویی کارش را بلد است و سپاهان هم ساز و کار قهرمانی را دارد.

* صحبت پایانی؟

استقلال امتیازات زیادی را در این ده هفته از دست داده و باید هرچه سریعتر جبران مافات کند. امیدوارم شفر هرچه زودتر این تیم را به روزهای اوج خود بازگرداند و توقعات هواداران از این تیم برآورده شود.

اخبار باشگاه استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار