شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نویمایر و الحاجی گرو نه تنها در حد استقلال بلکه در حد لیگ برتر هم نیستند.

 

به گزارش استقلال نیوز،شاهین بیانی پیشکسوت و کاپیتان سابق استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال و باخت مقابل سپاهان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* قلعه نوعی در نیمه مربیان نسخه شفر را پیچید

استقلال در نیمه نخست بازی با سپاهان بد نبود اما قلعه نویی با تعویضها و تغییراتی که در نیمه دوم انجام داد بازی را در اختیار گرفت. در واقع قلعه نویی در نیمه مربیان نسخه شفر را پیچید.

* نویمایر و الحاجی گرو نه تنها در حد استقلال بلکه در حد لیگ برتر هم نیستند

دیدار این تیم با سپاهان به خوبی گواه ادعای من است که از ابتدای فصل می گفتم بازیکنان خارجی ما کیفیت لازم برای حضور در استقلال را ندارند. شما دیدید که در این بازی دو بازیکن خارجی سپاهان بهترین بازیکنان این تیم بودند اما خارجی های ما (منهای طارق) ضعیف ترین بازیکنان زمین بودند. نمی دانم چرا باید کلی هزینه کرد و یک هافبک آلمانی آورد که فقط در زمین ضربه ایستگاهی بزند. اگر فقط به کاشته زدن بود که در همین فوتبال ایران هم کاشته زن بهتر از این بازیکن داشتیم. تاکید می کنم این خارجی ها نه تنها در حد استقلال نیستند، بلکه حتی در حد لیگ برتر هم نیستند. نمی دانم فلسفه حفظ اینها چیست و چرا زودتر کنارشان نمی گذارند.

* اخیرا جوانان زیادی در استقلال ستاره شدند

در استقلال هرگاه به نیروهای جوان اهمیت داده شد تیم ضرر نکرد. در همین یکی دو سال اخیر جوانانی مثل مجید حسینی، محسن کریمی، امید نورافکن و خیلی های دیگر در استقلال ستاره شدند. الان هم جوانانی در این تیم هستند که در صورت حضور در میدان پتانسیل ستاره شدن را دارند. حداقل از این خارجی ها بهتر هستند.

* شفر نشان داد در نقل و انتقالات تبحر چندانی ندارد

امیدوارم کمیته فنی تاثیرش را روی روند تیم بگذارد. یکی از اصلی ترین کارهای کمیته فنی این است که بر نقل و انتقالات نیم فصل نظارت دقیق داشته باشند و نقل و انتقالات حتما از فیلتر آنها عبور کند. شفر نشان داد که در نقل و انتقالات تبحر چندانی ندارد و بهتر است کمیته فنی نظارت بیشتری بر آن داشته باشد.

* یک سری حرف ها قدیمی شده است

یک سری حرفها قدیمی شده و بیان آن را فقط می توان بهانه ای برای فرار از مسئولیت ناکامی ها دانست. مثل این که بعد از ۱۰ هفته هنوز بگویند ما فلان بازیکن را از دست داده ایم و چند بازیکن نداریم. الان هفته اول لیگ نیست که بگویند تیم هماهنگ نیست و زمان می خواهد. به جای این حرف ها باید به آنچه که داشته های مان است فکر کنیم و روی نیروهایی که داریم تمرکز کنیم.

* هواداران از این وضعیت خسته شده اند

بی تعارف می گویم هواداران ما از این وضعیت خسته شده اند و حق هم دارند. آنها می بینند رقیب سنتی شان در حالی که از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود چطور در لیگ بهتر از آنها بازی می کند و بهتر نتیجه می گیرد و در آسیا هم به فینال رسیده است. این موضوع هواداران استقلال را خشمگین تر کرده است. اما امیدوارم همین هواداران دست از حمایت تیمشان بر نداشته و کمک کنند تا تیم به شرایط ایده آل بازگردد.

* شانس قهرمانی ما در جام حذفی به مراتب بیشتر از لیگ است

این تیم باید روی بازی با سایپا تمرکز کند چون واقعیت این است که شانس ما در جام حذفی به مراتب بیشتر از لیگ است. باید مثل فصل گذشته تلاش کنیم تا حداقل در جام حذفی یک جام بگیریم و در پایان فصل دستمان خالی نماند. برای همین بازی با سایپا برای ما حساسیتی دو چندان دارد.

اخبار استقلال


 اخبار مرتبط:

شاهین بیانی: علی پروین از ما خواست کمتر به پرسپولیس گل بزنیم؛ مرا بخاطر نداشتن ریش از استقلال دور کردند!

شاهین بیانی: این فصل خارجی های خوبی جذب نشدند؛ همه بازی های استقلال سنگین است

دیدگاه‌ها  
s
-2 #1 s 1397-08-08 14:22
تازمانی که سلطانی فر پرسپولیسی برای استقلال مدیر تعیین میکنه وضعیت استقلال از این بهتر نمیشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار