torabpoor 02 copy

پیشکسوت استقلال گفت: شفر باید پاسخگوی نتایج استقلال باشد و  علت شکست برابر سپاهان را توضیح دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسین ترابپور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شکست استقلال برابر سپاهان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست استقلال برابر سپاهان

این بازی دو نیمه متفاوت داشت. استقلال در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و کاملا بر بازی مسلط بود اما در نیمه دوم که نیمه مربیان است این قلعه نویی بود که توانست بازی را با پیروزی به پایان برساند. شفر باید پاسخگوی نتایج استقلال باشد او باید علت شکست برابر سپاهان را توضیح دهد و بگوید چرا نتوانست در بین دو نیمه صحبت های لازم را با بازیکنان کرده تا استقلال بتواند پیروز میدان شود. متاسفانه شفر نیمه مربیان را از دست داد و نتوانست نقاط ضعف سپاهان را شناسایی کند.

* عملکرد بازیکنان خارجی استقلال؟

یکی از معضلات فوتبال ایران  آمدن بازیکنان خارجی بدون رزومه و تنها با دیدن سی دی و فیلم است. ما بازیکنان خوبی را از دست دادیم اما متاسفانه جانشینان خوبی برای آنها پیدا نکردیم. نیومایر و الحاجی گرو دو خارجی بسیار ضعیف هستند که هرگز نتوانستند عملکرد خوبی در استقلال داشته باشند. آنها باید هر چه زودتر تیم را ترک کرده و به کشورهای خود بازگردند زیرا تنها پول هنگفت دریافت می کنند ولی هیچ کارایی برای تیم استقلال ندارند.

* هواداران خواستار برکناری شفر از استقلال شدند؟

این اتفاقات همیشه وجود دارد و شعار حیا کن رها کن مدت هاست برای همه مربیان گفته می شود. یادم است زمان مظلومی هم او توانست قهرمان جام حذفی شود اما در بازی لیگ که تیم شکست خورد هواداران خواستار رفتن مظلومی شدند. باید به شفر باز هم زمان بدهیم تا ببینیم آیا استقلال تا نیم فصل به شرایط ایده آل بازمی گردد یا خیر.

* نگرانی هواداران؟

به آنها باید حق داد. این هواداران در سرما و گرما و در سخت ترین شرایط از تیم شان حمایت می کنند پس انتظار دارند که بازیکنان با تمام وجود بازی کرده و نتایج خوبی کسب کنند.

* نقش کمیته فنی در نتایج استقلال؟

کمیته فنی که نمی تواند وارد زمین شود، آنها می توانند بازی ها را آنالیز کرده، نقاط قوت و ضعف تیم را به سرمربی گوشزد کنند و این شفر است که باید ببینیم که از تجربیات این پیشکسوتان استفاده می کند یا خیر. شاید شفر مایل نیست یک ایرانی دستیارش شود اما او باید یک دستیار کاملا حرفه ای و مسلط در کنار خود داشته باشد تا او بتواند در مواقع لزوم و در شرایط بحرانی به او کمک کند.

* دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر سایپا از مرحله یک هشتم جام حذفی؟

بازیکنان استقلال باید شکست برابر سپاهان را فراموش کرده و به فکر بازی برابر سایپا باشند. کوتاه ترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان، جام حذفی است و اگر استقلال می خواهد به قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کند باید ضمن انجام تمرینات منظم آرامش خود را حفظ و با تمرکز مقابل سایپا قرار بگیرد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار