ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل سایپا از مرحله 1/8 جام حذفی فصل 1397/98 اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سایپا از مرحله 1/8 نهایی جام حذفی فصل 1397/98 به شرح زیر خواهند بود:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشاد محمدی‌مهر، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مارکوس نویمایر، رضا آذری، طارق همام، الحاجی گرو

ترکیب استقلال مقابل سایپا

به گزارش استقلال نیوز، شاید جام حذفی در شرایط کنونی  استقلال در این فصل، دم دستی ترین راه برای رسیدن به جام و قهرمانی است. شفر در این دیدار علاوه بر پژمان منتظری که تا یک ماه آینده قادر به همراهی آبی پوشان نخواهد بود، علی کریمی و وریا غفوری دو بازیکن کلیدی خود در این فصل را در اختیار ندارد. اولی به دلیل مصدومیت و دومی به دلیل محرومیت و دریافت کارت قرمر در دیدار مرحله قبل جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان.

ولی شاید جالب ترین تغییر شفر در این دیدار بیرون گذاشتن صیادمنش و قائدی از ترکیب اصلی و بازی دادن همزمان به 4 هافبک طراح و بازیساز مقابل سایپا است. باید دید آنالیز شفر و همکارانش از سایپای علی دایی که جمعه دو هفته پیش در تختی تهران مقابل آبی پوشان زانو زد، چه خواهد بود.

* سید حسین حسینی که اولین دیدارش در این فصل بعد از هفته ها نیمکت نشینی مقابل سایپا بود، امروز هم درون دروازه استقلال قرار گرفت. حسینی به دلیل حواشی پیش آمده در خصوص نیمکت نشینی های پیاپی، کاپیتانی استقلال را از دست داد. او پیش از این بعد از رحمتی، حیدری و منتظری کاپیتان چهارم استقلال بود.

** مرکز خط دفاع استقلال نسبت به دو بازی قبل دست نخورده باقی ماند. چشمی و دانشگر مدافعان میانی استقلال اند. روزبه چشمی امروز برای اولین بار بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو خواهد بست و انگیزه های فراوانی در این خصوص خواهد داشت. در سمت چپ زکی پور به سهرابیان و تیموری ترجیح داده شده است ولی در سمت راست شفر در غیاب غفوری و حیدری تنها یک گزینه یعنی محمدی مهر را در اختیار داشت که از او ابتدا بازی می گیرد. امیدواریم محمدی مهر که در این فصل فرصت زیادی برای خودنمایی پیدا نکرد، بتواند ارزش های خود را ثابت کند.

*** در مرکز خط میانی، فرشید باقری در غیاب علی کریمی مصدوم کار دشواری برای فرماندهی میانه میدان آبی پوشان خواهد داشت. مارکوس نویمایر به همراه رضا آذری، طارق همام و فرشید اسماعیلی دیگر هافبک های امروز استقلال هستند. حضور همزمان 4 هافبک بازیساز و طراح در خط میانی استقلال نشان از اندیشه واستراتژی خاص شفر برای این بازی دارد. آذری و نویمایر در مرکز، همام و اسماعیلی در کناره ها وظیفه به بازی گرفته خواهند شد. مهدی قائدی و صیادمنش در نیمه دوم محتمل ترین تعویض های شفر در این دیدار خواهند بود.

**** در خط حمله شفر ترجیح داد از یک مهاجم قدرتی و فیزیکی استفاده کند. الحاجی گرو در حالی در این دیدار از ابتدا به میدان می رود که پشت سرش 4 هافبک طراح به بازی گرفته شده و روی نیمکت صیادمنش، تبریزی و باقری منتظر حضور در میدان و اثبات شایستگی هایشان هستند.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار