دیدار استقلال و سایپا

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و سایپا با تساوی پر گل به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سایپا در چارچوب مرحله 1/8 جام حذفی فصل 1397/98 از ساعت 16:30 امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.

گل های استقلال در این نیمه را فرشید اسماعیلی و الحاجی گرو در دقایق 15 و 33 از روی نقطه پنالتی و گل های سایپا را مهدی ترابی در دقیقه 28 و امین حاج محمدی در دقیقه 42 به ثمر رساندند.

ضمن اینکه ساموئل سارفو مدافع سایپا در دقیقه 32 با انجام خطای پنالتی روی دانشگر و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشاد محمدی‌مهر، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مارکوس نویمایر، رضا آذری، طارق همام، الحاجی گرو

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبر منادی، عبدالله ناصری، رضا علی‌یاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، مهدی ترابی، رضا اسدی، امید خالدی، صادق بارانی(امین حاج محمدی 36)، آرمان رمضانی، علی دشتی

دقیقه 3: ضربه کرنر استقلال با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 12: خروج‌ و اشتباه‌های مکرر سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال باعث شد که سایپا صاحب موقعیت گلزنی شود که ضربه قیچی برگردان آرمان رمضانی با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 15: الحاجی گرو از کمند مدافعان سایپا عبور کرد و منادی دروازه‌بان سایپا روی او مرتکب خطای پنالتی شد. این ضربه را فرشید اسماعیلی تبدیل به گل اول استقلال کرد.

دقیقه 20: شوت  ناصری بازیکن سایپا از درون محوطه جریمه از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 23: ساموئل سارفو با انجام خطای هند جلوی فرار گرو را گرفت و با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 28: بازیکنان سایپا بعد از چند پاس خوب و انجام یک کار گروهی توپ را به مهدی ترابی رساندند و او هم با یک شوت محکم از داخل محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد و گل مساوی را به ثمررساند. 

دقیقه 32: ضربه کاشته استقلال را نویمایر به داخل محوطه جریمه فرستاد که سارفو روی محمد دانشگر مرتکب پنالتی شد و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا سایپا ده نفره شود.

دقیقه 33: الحاجی گرو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را در خلاف جهت حرکت دروازبان سایپا تبدیل به گل دوم آبی پوشان کرد. این اولین گل حاجی گرو برای استقلال بود.

دقیقه 38: مهدی ترابی در موقعیت تک به تک نتوانست گلزنی کند و حسینی دروازه بان استقلال توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 42: ضربه کرنر سایپا روی سر امین حاج محمدی فرود آمد و او توانست با یک ضربه دقیق گل مساوی و دوم سایپا را بزند.

دقیقه 3: گرو یک موقعیت ایده آل گلزنی را از دست داد و نتوانست توپ را از شش قدم پاس ارسالی زکی پور از سمت چپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه 2+45: سوت پایان نیمه اول توسط بیژن حیدری.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار