علی فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: وزیر ورزش و جوانان بیش از اندازه از پرسپولیس حمایت می‌کند و نمی‌شود که فقط این تیم را در نظر بگیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در حاشیه مراسم دومین سالگرد درگذشت زنده یاد منصور پورحیدری ضمن انتقاد از رویکرد وزیر ورزش در قبال استقلال و پرسپولیس صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

از وضعیت کنونی استقلال ناراحت هستم و اصلا این شرایط را دوست ندارم دلم نزد هواداران است و نمی‌توانم ببینم حق هواداران استقلال اینگونه ضایع می‌شود.

با این وضعیت فعلی این مردم و طرفداران استقلال هستند که ضرر می‌کنند، به وزیر ورزش و جوانان هشدار می‌دهم اگر شرایط اینگونه ادامه پیدا کند، دیگر سکوت نخواهم کرد. او بیش از اندازه از پرسپولیس حمایت می‌کند و نمی‌شود که فقط پرسپولیس را در نظر بگیرد.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
فقط تاج آسیا
+6 #1 فقط تاج آسیا 1397-08-11 21:23
درود بر شما حاجی ما طرفداران استقلال هم از شما حمایت می کنیم
نقل قول کردن
s
+7 #2 s 1397-08-11 21:44
تا کی ظلم تبعیض علیه هواداران هدف نابودی استقلال پیشکسوتان استقلال نجات بدید
نقل قول کردن
ss
+8 #3 ss 1397-08-11 22:38
خجالت نمیکشه این؟
زمان افتخاری به به چه چه میکرد...همینکه صداش درومد که میخوان بندازنش بیرون...شروع کرد به انتقاد!! الانم همینه یه مدت قربون صدقه فتحی میره...بعدش بفهمه جایگاهش شل شده شروع میکنه به کوبوندن... چند ساله چشم دوخته به صندلی ریاست
اینو اون رویانیان گند زدن تو قیمت بازیکنا و باعث شدن همه چی وحشتناک گرون بشه...این همه بدهی بالا اورد خجالتم نمیکشه
این همه بگم بگم میکنه بیا بگو آقا من هوادار منتظرم...با بگم بگم که کار پیش نمیره
نقل قول کردن
داریوش
+6 #4 داریوش 1397-08-12 04:35
تا زمانی که امسال این هوادار تیم باشن.این تیم روی خوشی نمیبینه.والله استقلال از نظر بازیکن چیزی کم نداره حتی اضافه هم داره.میتونستین این اروپایهای بنجل رو نگیرید .وگرنه بازیکنهای داخلیتون عالیا .فقط یکم کاردارن که اونم تقصیر شما هوادارهای هم بی حوصله هم با حوصله هستید .بی حوصله چون این تیم که دیروز به این روز نیفتاده وسط فصل چکار میخواین بکنید با این بازیکنا اخراج کنید .با حوصله واسه اینکه وقتی سرمربیتون بعد فصل قبل که باید کاربدنسازی ومرور کارهای تاکتیکی انجام میداد رفت تور تلویزیونهای ورزشی.یکی نگفت اقای شفر داری پول میگیری از استقلال باشو بیا بالا سرتیمت .که بازیکنی که بدنسازی نکرده هرروز مصدوم نشه دقیقه هفتاد راه نره.والله ما پرسپولیسای اصیلم دوست نداریم حال روز شما رو.بلاخره این ناراحتی تو کل جامعه پخش میشه رو روح روان همه تاثیرمیزاره.بلاخره ماهم تو خانوادهامون هم ابی داریم هم قرمز.دوست داریم تو این اوضاع هم لااقل یه خوشی داشته باشن .شما یکی مثل کیروش یا برانکو میخواید که احتیاج به دستور نداشته باشه خودش کار خودش رو بلد باشه.بفهمه تو کجا مربیگری میکنه اخه بغل زمین بالا پایین پریدن برا تیم که نشد تاکتیک .اخه سر تمرین یا رختکن چکار میکنی اقای شفر که زمان بازی با داد بیدا میخوای تیم کوچ کنی.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار