پیروز قربانی

مدافع پیشین استقلال گفت: استقلال در خط هافبک به بازیکنی مثل امید ابراهیمی و همچنین به جذب یک بازیکن پاسور نیاز دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با بیان این نکته که اتظار داشت استقلال برابر سایپا به برتری برسد، تاکید کرد نمی‌توان در این فصل از استقلال توقع قهرمانی داشت.

* انتظار می رفت استقلال سایپا را شکست دهد

ما شاهد یک بازی سطح بالا از سوی هر دو تیم بودیم. وقتی سایپا 10 نفره شد انتظار می‌رفت که استقلال از این شرایط نهایت استفاده را ببرد، ولی این اتفاق رخ نداد و در نهایت سایپا با تلاش زیاد موفق شد که برنده از زمین بیرون بیاید.

* باید سال آینده از استقلال توقع قهرمانی داشت

وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد طبیعتاً انتقادها هم شروع می‌شود، ولی این درست نیست که الان دنبال مقصر بگردیم. ما باید کمک کنیم تا استقلال به روزهای خوبش نزدیک شود. من اول فصل هم گفتم که استقلال بازیکنان تأثیرگذاری را از دست داده است و این تیم در فصل جاری نرمال و طبیعی نتیجه می‌گیرد. نمی‌توان در این فصل از استقلال توقع قهرمانی داشت، ولی در یکی دو سال آینده می‌توان چنین توقعی را داشت.

* اخراج شفر تصمیم درستی نیست

اخراج شفر تصمیم درستی نیست. واقعاً اگر شفر را کنار بگذارند می‌خواهند سراغ کدام گزینه بروند؟ دوباره باید نام گزینه‌های تکراری مطرح شود که در گذشته در استقلال کار کردند و البته زحمت هم کشیدند. اعتقاد من این است که اخراج شفر و آوردن گزینه‌های تکراری تصمیم درستی نیست. البته انتقاد من از شفر این است که قبل از شروع فصل نتوانست در شکل‌گیری تیم عملکرد خوبی داشته باشد.

باید یکسری ضعف‌های استقلال را برطرف کنند

استقلال بازیکنان تأثیرگذاری را از دست داد و انتظار می‌رفت که شفر از پیش‌فصل استفاده بهتری کند، اما این‌طور نشد. استقلال البته بازیکنان جوانی را به تیمش اضافه کرد و نمی‌توان انتظار داشت که آنها در همین فصل این تیم را قهرمان کنند. استقلال خوب بازی می‌کند، ولی باید یکسری ضعف‌ها را برطرف کنند. استقلال در خط هافبک به بازیکنی مثل امید ابراهیمی نیاز دارد، همچنین به جذب یک بازیکن پاسور. امیدوارم که در آینده شرایط استقلال بهتر شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار