گودرز حبیبی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: چون مدیران استقلال از سوی خود وزارتخانه منصوب شده اند و برای آن که در سمت خود بمانند باید از وزیر و وزارتخانه تعریف کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز ، گودرز جبیبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با اشاره به وضعیت بحرانی و مشکلات آبی پوشان تهرانر خاطر نشان کرد: مشکلات استقلال بیشتر از آن‌چیزی است که در یک مصاحبه بتوان بیان کرد. ای کاش پیش از هر چیز مشکلات عدیده مالی این باشگاه حل شود.

* این تیم در حد نام استقلال نیست

تیمی که الان به نام استقلال درست شده در حد این باشگاه بزرگ نیست. مشخص نیست با این تیم چه کرده اند که به این حال و روز افتاده است. با این روند به سختی بتوان آینده روشنی برای این تیم در یکی دو سال پیش رو هم پیش بینی کرد.

* وزارت ورزش توجهی به استقلال ندارد

متاسفانه وزارت ورزش هم این روزها از استقلال غافل است و توجه لازم را به این تیم نمی کند. از سوی دیگر چک های حامیان مالی هم وصول نمی شود تا مشکلات مالی این تیم به اوج خودش برسد.

* استقلال مشکلات مالی فراوانی دارد

این کاملا طبیعی است که مدیران باشگاه مشکلات را بیان نکنند و حتی از وزارت ورزش تشکر هم کنند. چون این مدیران از سوی خود وزارتخانه منصوب شده اند و برای آن که در سمت خود بمانند باید از آن تعریف کنند. اما واقعیت این  است که حساب های باشگاه خالی است و این تیم حتی برای یک سفر معمولی هم مشکل مالی دارد.

* فتحی تلاشخود را می کند 

البته از حق نگذریم آقای فتحی تلاش زیادی می کنند تا از منابع مختلف مشکلات مالی باشگاه را حل کند. اما ایشان هم یک ظرفیت خاصی برای این منظور دارد و باید وزارت ورزش و حامیان مالی دست به کار شوند. در غیر این صورت آنها نمی‌توانند در نیم فصل با خرید بازیکنان جدید نقاط ضعف تیم را ترمیم کنند.

* لغو دیدار با پدیده به سود استقلال شد

لغو شدن بازی با پدیده کاملا به سود استقلال است چون با این شرایط قطعا در آن بازی هم پیروز نمی‌شدند و شرایط از این هم بحرانی تر می شد. 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار