امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: مسئولان سازمان لیگ برای اهدای جام به پرسپولیس بی‌تدبیری کردن، چون در مورد سوپرجام ابتدا باید نتیجه رای دادگاه CAS اعلام شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گویی تلفنی با برنامه ورزشگاه شبکه پنج در مورد شرایط استقلال، وضعیت شکایت این باشگاه در مورد رای سوپرجام، اضافه شدن مربی و بازیکنان جدید در نیم فصل و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید: 

* جلسه با شفر در مورد آینده تیم

استقلال کار خود را پیش می‌برد. قرار است جلسه‌ای با وینفرد شفر برگزار کنیم و در مورد آینده تیم، وضعیت بازیکنان و مسائل مختلف به بحث و گفت‌وگو بپردازیم.

* تنبیه فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی

باشگاه مثل خانواده می ماند و درون تیم اتفاقاتی شاید رخ بدهد و تنبیه و تشویق لازمه یک تیم است. فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی از بازیکنان خوش اخلاق و آینده دار و سرمایه استقلال هستند. اتفاقی بین آن ها و سرمربی تیم رخ داده بود که رفع شد و این دو در خدمت استقلال خواهند بود. البته اسماعیلی که از دو روز قبل در تمرینات شرکت کرده و روزبه چشمی هم بعد از تمرینات تیم ملی به تمرینات اضافه می شود.

* اضافه شدن دستیار به کادر فنی

در مورد اضافه شدن مجتبی جباری به کادر فنی که اصلا صحبتی نشده بود اما در مورد دستیار با جمع بندی نهایی با شفر به احتمال زیاد یک دستیار خارجی به جمع تیم اضافه می شود. باید در این خصوص نظر نهایی شفر را هم بپرسیم و سپس اسامی را در کمیته فنی مطرح کنیم.

* جدایی نویمایر و الحاجی گرو

نویمایر و الحاجی گرو دو بازیکن خارجی ما هستند و هنوز تصمیم خاصی در مورد حفظ یا قطع همکاری با آن ها گرفته نشده است. تک تک بازیکنان در تیم‌های بزرگ زیر ذره‌بین هستند، باید با وینفرد شفر در مورد تک تک بازیکنان صحبت کنیم. الان زمان این کار است. هر بازیکنی که نتوانسته باشد شرایط خوبی از خود در تیم نشان دهد، قطعا از ما جدا خواهد شد. وضعیت همه بازیکنان بررسی می‌شود.

* شکایت به CAS برای راضی کردن هواداران!

در مورد شکایت به CAS در مورد پرونده سوپرجام با شفافیت و صداقت کامل با همه هواداران و شما صحبت می‌کنم، یک کلمه هم با هواداران بدون پشتوانه برای امیدوار و راضی کردن آن ها صحبت نکردم. از زمانی که به باشگاه استقلال آمدم، رأی پرونده سوپرجام ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شده بود. بلافاصله این مسئله را پیگیری کردم و به دوستان گفتم اگر رأی صادرشده منطقی نباشد به مراجع بالاتر شکایت خواهیم کرد.

* فاقد صلاحیت بودن سازمان لیگ در پرونده سوپرجام

شکایتی که ما به دادگاه حاکمیت ورزش ارائه کردیم ۲۴ صفحه دارد. دلایل بسیار متعددی وجود دارد که آن ها را در برنامه‌های مختلف بیان کردیم. سازمان لیگ فاقد صلاحیت برای اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس است، اگر بازی ۳ بر صفر نمی‌شد شاید ما قصد داشتیم به ایران برگردیم و مقابل پرسپولیس بازی کنیم. آن ها به مصوبه شورای تأمین استان استناد کردند. مسائل مختلفی وجود دارد که ما در این لایحه ارائه شده به همه آن ها اشاره کرده‌ایم.

اگر نتیجه ۳ بر صفر اعلام نمی‌شد ممکن بود به ایران بازگردیم. ما یک لایحه مفصل با استناد مسائل حقوقی در ۲۴ صفحه تحویل دادگاه کردیم.

* فرصت 7 روزه CAS به فدراسیون فوتبال

در این شکوائیه به همان تاریخ برگزاری بازی استناد شده است. ما خیلی خوش بین هستیم که رأی به سود ما اعلام شود. اخیرا فدراسیون و سازمان لیگ تقاضای یک فرصت دوباره برای ارائه جواب کرده‌اند. ما بلافاصله با این مسئله مخالفت کردیم و دادگاه CAS هم این درخواست را نپذیرفته است. دادگاه CAS به فدراسیون فوتبال فقط ۷ روز فرصت برای دفاع داده و درخواست دو ماهه آنها را رد کرده‌ است. ما خوش بین هستیم و به شدت این مسئله را پیگیری می‌کنیم. ما مامور به تکلیف هستیم و مامور به نتیجه نیستیم. به شدت این مسئله را پیگیری می‌کنیم و با وکلای بین‌المللی صحبت کردیم تا جام را بازگردانند.

* بی تدبیری سازمان لیگ در مورد سوپرجام

این مسئله از سوی باشگاه و معاونت ما پیگیری می‌شود. از وکلای بین‌المللی مجرب هم استفاده می‌کنیم تا در این مورد به نتیجه برسیم. به نظر من سازمان لیگ در این موضوع کم لطفی کرد. آن ها برای اهدای جام پرسپولیس بی‌تدبیری کردند، باید صبر می‌کردند تا نتیجه دادگاه اعلام شود و اگر رأی به سود هر کدام از طرفین بود، آن وقت جام را اهدا می‌کردند.

* درخواست تجدید بازی سوپر جام

فکر می‌کنم تا یکی دو ماه دیگر این اتفاق می‌افتد. اگر صبر می‌کردند منطقی‌تر بود. سه چهار ماه از این تاریخ گذشته، اگر صبر می‌کردند همان زمان که رأی صادر می‌شد یا جام را به پرسپولیس می‌دادند و یا زمینه برای تکرار بازی فراهم می‌شد.

ما درخواست تجدید بازی را داریم. ما اعتقاد داریم بازی باید برگزار می‌شد و اتفاقاتی که افتاد باعث شد امکان حضور ما در این مسابقه از تیم استقلال سلب شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
-1 #1 کامران 1397-08-29 00:43
خفه شو مزدور، تیم رو نابود کردین به دستور وزیر حالا هی ما رو خر کنین برا سوپرجام سوپرجام...ّّّّّّّّّّّ!! مثلا بازی کنین با این تیم بی غیرت بی عرضه چه غلطی میکنین؟؟؟؟؟! تو اگه یه میکروگرم شرف داشتی که الان میگفتی وزیر چه بر سر تیم آورده
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار