اکبر عباسی ملکی

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من و جواد قراب در مورد بازنشستگی تابع قانون هستیم و هر چه وزارت ورزش و جوانان بگوید، اجرا می‌کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، اکبر عباسی ملکی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌ و‌گو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص شایعات پیرامون بحث نقل و انتقالاتی باشگاه، بازنشستگی او و قراب و شرایط این روهای استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* هنوز صحبتی در مورد نقل و انتقالات نشده

شایعه فسخ قرارداد الحاجی گرو و مارکوس نیومایر و بازگشت سرور جپاروف به استقلال خبرهای رسانه‌ها بوده و در رابطه با نقل و انتقالات بحث جدی در باشگاه نشده است. وقتی بازیکنی خوب بازی نکند، طبیعی است چنین مسائلی مطرح شود. همانطور که اعلام کردم، هنوز صحبت خاصی نشده است.

* من و قراب تابع قانون هستیم

من و جواد قراب در مورد بازنشستگی تابع قانون هستیم و هر چه وزارت ورزش و جوانان بگوید، اجرا می‌کنیم. در استقلال چه مسئولیت داشته باشم و چه نداشته باشم، هوادار این تیم خواهم بود. اگر مسئولیتی نداشته باشم، طور دیگری به تیم کمک می‌کنم.

* شرایط استقلال بهتر خواهد شد

هواداران از وضعیت تیم ناراحتند اما آنها بهتر از من شرایط تیم را می‌دانند. اگر مصدومانی چون داریوش شجاعیان و محسن کریمی بازگردند، شرایط بهتر خواهد شد. ابتدای سال جاری، 7 بازیکن از استقلال جدا شدند و 7 نفر جدید نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند. شرایط برای هماهنگی بازیکنان سخت است، اما وقتی بازیکنان به فرم ایده‌آل برسند، به کمتر از قهرمانی رضایت نخواهیم داد.

* به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهیم

تیم خودمان را می‌شناسیم. درست است که در رده هشتم قرار داریم ولی این جدول بالا و پایین خواهد شد. امسال چند تیم آماده حضور دارند و در این بین، استقلال هم آماده خواهد شد. بر اساس نفراتی که داریم به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهیم.

به گزارش استقلال نیوز، امیدواریم اکبر عباسی ملکی شامل قانون بازنشستگان شود و مانند بعضی ها از زمین و زمان برایشان درصد جانبازی نبارد تا شاید(که تا 1400 بعید می دانیم اینگونه شود) افرادی به هیات مدیره استقلال بزرگ اضافه شوند که در شان و جایگاه این مقام باشند.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1397-08-29 00:55
مسخره میکنی به ملت ، به هماهنگی نیاز دارن؟!!! اینا هر بازی از قبل بدتر میشن این حرف رو کسی میزنه که روز ب روز رو ب پیشرفت باشن نه این تیم مزخرف،، بازیکنا هم ب چند تا باند تبدیل شدن و دنبال بازی نیستن فقط برا رسیدن ب اهداف کثیف خودشون تلاش میکنن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار