امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: پرونده سوپرجام را هم پیگیری می‌کنیم ما شکایت کرده‌ایم و از طریق علی خطیر معاون باشگاه موضوع را پیگیر هستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال که در مراسم سالگرد درگذشت غلامحسین مظلومی شرکت کرده بود هنگامی که با سوالات متعدد خبرنگاران مواجه شد از آنها خواست که در بهشت زهرا با وی مصاحبه نکنند اما وی وقتی با سوالات هواداران استقلال مواجه شد مجبور شد که برای دقایقی با آنها گت و گو کند. 

* شایعه جذب جپاروف

از شما خواهش می‌کنم اینقدر به این مسائل دامن نزنید اگر قرار است استقلال با جپاروف قهرمان شود همان بهتر که نشود. ما به فکر شما هستیم و می‌دانیم که به استقلال تعصب دارید اما مطمئن باشید حواسمان به همه چیز است با اینگونه صحبت‌ها بیشتر قیمت بازیکنان بالا می‌رود و در آن صورت وقتی بازیکن به تیم می‌آید به آنها فشار وارد می‌شود. 

* سوپرجام

پرونده سوپرجام را هم پیگیری می‌کنیم شما نگران نباشید ما شکایت کرده‌ایم و از طریق علی خطیر معاون باشگاه موضوع را پیگیر هستیم.

به گزارش استقلال نیوز، خبرنگاری به سرپرست باشگاه گفت ما صبح تا شب سر کار می‌رویم و در محل کارمان با پرسپولیسی‌ها کری می‌خوانیم اما شما را به خدا تصمیماتی بگیرید که به سود استقلال باشد چون پرسپولیس در این چند سال بهتر عمل کرده که فتحی پاسخ گفت:

شما نگران نباشید مطمئن باشید استقلال به شرایط خوبش برمی‌گردد و ما بالاتر از پرسپولیس به زودی در جدول قرار خواهیم گرفت.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار