مهدی امیرآبادی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: گروهی که استقلال در آن قرار گرفته سخت ترین گروه مسابقات است و قطعا باشگاه باید تیم را تقویت کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی امیرآبادی پبشکسوت استقلال در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص قرعه تیم استقلال صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* مسئولان مهره سوخته جذب نکنند

این سخت ترین گروه مسابقات است و قطعا باشگاه باید تیم را تقویت کند.حواس مسئولان باشگاه باید باشد که مهره‌هایی جذب نکنند که سوخته باشند. استقلال همیشه با همین تیم ها بازی کرده و چند بار هم همین العین و الهلال را شکست داده ولی اگر کادر مدیریت باشگاه تیم را تقویت نکند تیم به نتیجه نمی رسد.

* دل هواداران استقلال شکسته است

امسال دل هواداران استقلال شکسته است، مسئولان باشگاه باید تیم را به شکلی آماده کنند که تیم با تمام قوا وارد مسابقات شود.بدون شک همه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان تقویت شده و خواهند شد.

* امیدوارم پیشکسوتان داخل باشگاه به فتحی مشاوره ندهند

مسئولان قبلی باشگاه تیم را نابود کردند و رفتند ولی من می بینم فتحی زحمت می کشد.البته یکسری پیشکسوت دور آقای فتحی هستند که ول کن باشگاه نیستند! امیدوارم آقایان به مدیرعامل فعلی مشاوره ندهند! امیدوارم فتحی هوشیار باشد چون لیگ قهرمانان آسیا برای هواداران خیلی مهم است ضمن آنکه استقلال اصلا نباید در لیگ نا امید باشد.

* می توانیم با بازگشت مصدومان شرایط خوبی پیدا کنیم

استقلال می تواند با برگشتن مصدومانش مثل شجاعیان و کریمی و آقاخان دوباره شرایط خوبی پیدا کند.من از اینکه شفر از جوانان استفاده می کند خیلی خوشم آمده است، برخی بازیکنان تشنه بازی هستند ولی آنها باید جواب اعتماد شفر را بدهند.البته من یک انتقاد کوچک از شفر دارم که چرا از رضا آذری استفاده نمی کند. نمی دانم شاید بازی ندادن این بازیکن دلیل خاصی دارد ولی معتقدم اگر به این بازیکن بیشتر بازی بدهد او می تواند خودش را نشان بدهد.

* شفر با بازی دادن به قائدی نشان می دهد پای جوانان ایستاذه است

در بازی جام حذفی قائدی پنالتی را از دست داد و اگر این اتفاق در زمان ما می افتاد حداقل 4 هفته بازی نمی کردم که خودم را دوباره به هر شکل ممکن به ترکیب برسانم.با وجود اینکه قائدی در آن بازی خوب کار نکرد در بازی بعد فیکس بود و اتفاقا خوب هم کار نکرد و شفر مجبور شد او را تعویض کند. این موضوع نشان می دهد که او پای جوانان ایستاده ولی به نظر من قائدی نباید در بازی بعد بازی می کرد تا او به خودش تلنگری بزند.

* بازیکن جوان نباید در مورد ارنج یا پول یا... در حضور سرمربی حرف بزند

شفر پای جوانان ایستاده ولی شنیدم چشمی و اسماعیلی در تمرین صحبت هایی را کرده اند، شاید این 2 نفر با این حرف ها ناراحت شوند ولی این کار درست نبود. اسماعیلی بازیکن جوانی است و حق ندارد در مورد ارنج یا پول یا ... در حضور سرمربی حرف بزند.اینجا استقلال است و بازیکن نباید به خودش اجازه بدهد در مورد تیم حرفی بزند.اول بازیکن باید سابقه اش زیاد شود بعد در مورد تیم نظر بدهد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار