علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: مدیران گذشته که ادعای ورزشگاه ساختن برای استقلال را دارند به خاطر اینکه وزارت ورزش هزینه‌های باشگاه را قبول نکرده، مدیریت مجموعه استقلال را رها کردند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص گروه استقلال در فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا و صحبت‌های مدیران پیشین و پیشکسوتان باشگاه استقلال که گفته‌اند در صورت حضور در استقلال تمام هزینه‌ها و بدهی‌های باشگاه را پرداخت می‌کنند توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید:

شیوه قرعه کشی لیگ قهرمانان درست نیست

مبنای قرعه‌کشی بر اساس سید بندی کشوری بوده نه باشگاهی. شیوه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا درست نیست و قدرت و به قول معروف تعادل رقابت خوب تقسیم نشده است. مبنا و معیار قرعه‌کشی در AFC، بر مبنای این بوده که دو تیم از یک کشور در یک گروه قرار نگیرند. شیوه و نحوه قرعه‌کشی نیز از مدت‌ها قبل به باشگاه‌ ارسال شده بود، اما با این وجود، قبول داریم  قرعه‌کشی گروه استقلال بسیار سخت است و همانطور که دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا گفته، حضور تیم‌های بزرگ و پرافتخار آسیا در گروه سوم برای هواداران جذاب است. با توجه به گروهی که استقلال قرار گرفته، تیم باید تقویت شود. وینفرد شفر مربی خوبی است و انتظار هواداران این است که تیم نتایج خوبی کسب کند.

 

* ماحصل مدیران قبلی چیزی جز بدهی های سنگین نبوده است

این حرف‌های قشنگ، عوام‌فریبانه و بازی با افکار عمومی و احساسات پاک هوادارانی است که از هیچ چیز خبر ندارند. این دوستان که این ادعاها را می‌کنند، بیش از 10 سال مدیریت باشگاه استقلال را برعهده داشتند و ماحصل مدیریت این عزیزان چیزی جز بدهی‌های سنگین برای باشگاه نبوده که هنوز بعد از سال‌ها باشگاه نتوانسته از زیر بار این بدهی‌های سنگین نجات پیدا کند.

* مدیران قبل بخاطر کمک نکردن وزارت، مدیریت باشگاه را رها کردند

مدیران گذشته به خاطر اینکه وزارت ورزش به دلیل مشکلات قانونی شرط پرداخت نیمی از هزینه‌های باشگاه را قبول نکرده، مدیریت مجموعه استقلال را رها کردند. باید از این دوستان پرسید شما اگر می‌توانستید تمام هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنید چرا مدیریت را رها کردید؟ هنوز هم هر روز تعدادی از بازیکنان و افراد مختلف با در دست داشتن چک‌های این عزیزان به باشگاه مراجعه کرده و طلب خود را خواستارند. اخیرا به خاطر همین بدهی‌ها حساب‌های بانکی باشگاه هم مسدود شده و حتی حکم توقیف پرداخت اسپانسر به باشگاه را گرفته‌اند و اسپانسر هم نمی‌تواند به باشگاه پرداختی داشته باشد.

* دوستان با احساسات پاک هواداران بازی می کنند

این دوستان در رسانه‌ها با افکار عمومی و احساسات پاک هواداران بازی می‌کنند و بدون منطق وعده می‌دهند که اگر بیاییم یک استادیوم 30 هزار نفره مجهز برای باشگاه استقلال می‌سازیم! باید به این عزیزان گفت که هزینه لازم برای ساخت استادیوم حداقل 100 میلیون دلار معادل 1500 میلیار تومان است و در شرایط تحریم کشور که هیچ سرمایه‌گذار خارجی راغب به سرمایه‌گذاری نیست، شما این منابع را از چه محلی تامین می‌کنید؟ فرض کنیم شما این فایننس 1500 میلیارد را فراهم کردید چگونه می‌خواهید در شرایطی که درآمد فوتبال ما از حق پخش تلویزیونی، بلیت‌فروشی حدود صفر است اقساط این مبلغ را پرداخت کنید؟ آیا مطلع هستید که هزینه تامین و نگهداری چنین استادیومی در سال چه میزان است؟

* با وعده های بی اساس باشگاه استقلال را وارد حاشیه نکنید

شاید هواداران محترم استقلال این حرف‌های قشنگ و پوپولیستی را از ما قبول کنند ولی بدون شک از شما که چندین بار امتحان خود را در این باشگاه پس دادید قبول نخواهند کرد. با تمام احترام از همه مدیران سابق و پیشکسوتان عزیز باشگاه خواهشمندم که با مطرح کردن اینگونه صحبت‌ها و وعده‌‌های بی‌اساس باشگاه استقلال را وارد حاشیه نکرده و فشار مضاعف بر بدنه مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و هواداران وارد نکنید و اگر احیانا پیشنهادی در جهت درآمدزایی و بهبود امور باشگاه دارید بدون طرح موضوع در رسانه به باشگاه ارائه دهید. باشگاه با آغوش باز از هرگونه پیشنهاد و طرح همکاری استقبال خواهد کرد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار