دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و  استقلال تهران با برتری آبی های پایتخت به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران در دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:35 امروز(یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز و با قضاوت محمدحسین زاهدی فر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی های تهرانی به پایان رسید.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، احمد آل‌نعمه، سیدساسان شیرمردی، ایوب کلانتری، رضا درویشی، وحید خشتان، ایمان مبعلی، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شاه مکوندزاده، فرید امیری

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، فرشاد محمدی مهر، علی کریمی، فرشید باقری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری، الحاجی گرو

دقیقه 11: پاس خوبی به الحاجی گرو رسید و این بازیکن پاس خوبی به روح‌الله‌ باقری رساند، اما ضربه او را دروازه‌بان استقلال خوزستان گرفت.

دقیقه 16: اشتباه مدافع استقلال خوزستان باعث شد توپ به گرو برسد، اما این بازیکن نتوانست از موقعیت به دست آمده استفاده کند و توپ را لو داد.

دقیقه 17: ساسان شیرمردی در کنج محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و اقدام به شوت زدن کرد که مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

دقیقه 18: این بار در محوطه جریمه توپ به وریا غفوری رسید که ضربه این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 19: توپ ارسالی پس از ضربه سر گرو به روح‌الله باقری رسید، اما مهاجم استقلال به راحتی موقعیت را از دست داد و ضربه بی‌دقت او به بیرون رفت.

دقیقه 22: پاسی به فرشید اسماعیلی رسید که ضربه سر او را گروسیان دور کرد، در ادامه نیز ضربه هافبک استقلال از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 26: فرشید باقری با خطا روی بازیکن استقلال خوزستان اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 28: پاس عمقی تماشایی فرشید اسماعیلی پشت مدافعان به روح‌الله باقری رسید و او به زیبایی فرزین گروسیان، دروازبان حریف که از محوطه جریمه خارج شده بود را جا گذاشت و با بغل پایی تماشایی توپ را از بین تکل دو مدافع استقلال خوزستان وارد دروازه این تیم کرد.

دقیقه 35: به دلیل شدت بارش باران، داور تصمیم به توقف بازی گرفت و پس از چند دقیقه، بازی به جریان افتاد.

***** بعد از شروع مجدد این دیدار بعد از توقف چند دقیقه ای که با اعتراض شدید شفر هم همراه بود، بازی سرعت و جذابیت خود را از دست داد.

دقیقه 5+45: سوت پایان دیدار در نیمه اول.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار