امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: دو مکان برای احداث ورزشگاه استقلال در نظر گرفته شده که پس از نهایی شدن مطالعات به اطلاع هواداران می رسد.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال، در نشست صبح امروز با وزیر ورزش و جوانان را بسیار مفید و کاربردی توصیف کرد.در ادامه توضیحاتی فتحی را در ادامه می خوانید:

* ارائه گزارش حسابرسی

در مجمع امروز گزارش عملکرد مالی باشگاه استقلال طی سال های 93 تا 97 توسط هیات مدیره خدمت سلطانی فر ارائه شد. گزارش حسابرس باشگاه نیز امروز ارائه شد و به تایید اعضای مجمع رسید و مقرر شد هیات مدیره نسبت به مواردی که اعضای محترم مجمع به آن تشکیک یا تردید داشتند پیگیری و رسیدگی لازم را انجام دهد. همچنین در خصوص آینده باشگاه بحث شد و امیدواریم بتوانیم مواردی را که مد نظر اعضا و ریاست محترم مجمع هست را برآورده کنیم تا آینده روشنی برای باشگاه رقم بخورد.

* اهداف باشگاه

توجه ویژه به تیم های پایه و استفاده باشگاه از نفرات خودی، فرستادن بازیکن به تیم های خارجی و احداث یک مجموعه ورزشی اختصاصی برای باشگاه از مواردی بود که توسط وزیر محترم ورزش به هیات مدیره به طور جدی تکلیف شد که پیگیر آن باشند.

* مکان و زمان بهره برداری از مجموعه ورزشی استقلال

دو مکان را شناسایی کردیم و کار مطالعاتی بر روی آن انجام می دهیم. امیدواریم به زودی بعد از نهایی شدن فاز های اول و دوم این مجموعه، موارد را به اطلاع عموم برسانیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار