علیرضا اکبرپور

پیشکسوت استقلال گفت: شفر باید بیشتر به آذری جوان اعتماد کند، آذری خیلی زود می‌تواند یک بازیکن ثابت و تاثیرگذار در استقلال شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص برد استقلال و قرعه لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برد استقلال مقابل همنام خوزستانی؟

بعد از نتایج نه چندان جالبی که استقلال در هفته‌های اخیر گرفته بود، به شدت به یک پیروزی نیاز داشت و خدا را شکر که این اتفاق در  اهواز افتاد تا وضعیت تیم سر و سامان پیدا کند. بعد از گلی که آبی پوشان در اهواز زدند، انتظار داشتم برای گل های بعدی فشار تیم افزایش پیدا کند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه به نظر من عطش بازیکنان تمام شد و دیگر اشتیاقی به زدن گل‌های بعدی دیده نشد. پیروزی در این بازی خیلی مهم بود اما از استقلال انتظار نمی‌رود که پیروزی هایش یک - صفر، یک - صفر باشد. بالاخره هوادار انتظار بیشتری از تیمش دارد و یکی از این انتظارات، بازی های تهاجمی و با طراوت است. خط میانی استقلال به شدت با کمبود یک بازیکن خلاق که توان ارسال پاس های خلاقانه پشت مدافعان را داشته باشد، مواجه است. بازیکنی در قواره‌های جباروف، یا جباری در گذشته‌ها. به نظرم رضا آذری می‌تواند این بازیکن باشد و باید شفر بیشتر از این به آذری جوان اعتماد کند. آذری خیلی زود می‌تواند یک بازیکن ثابت و تاثیرگذار در استقلال شود.

* نقل و انتقالات زمستانی استقلال؟

قطعا استقلال نیاز به تقویت دارد. اما به نظرم بعضی‌ها در حال شیطنت هستند تا با استفاده از فضای نقل و انتقالاتی، تیم را بهم بریزند. بهترین فردی که می‌تواند در خصوص لیست ورود و خروج صحبت کند خود شفر است. من از هیچ بازیکنی نام نمی‌آوردم اما به نظرم این تیم در کنار یک هافبک طراح، به بازیکن یا بازیکنان سرعتی در خط حمله‌اش نیاز دارد. شاید با اضافه شدن محسن کریمی در نیم فصل دوم این شرایط قدری بهتر شود. 

* قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا؟

درست است که استقلال در گروه خیلی سختی قرار گرفته است، اما برای تیمی مثل استقلال نباید گروه سخت و آسان فرق داشته باشد. این تیم بارها در تاریخش ثابت کرده توان صعود از گروه های سخت آسیایی را دارد و این تجربه را باید در این فصل هم تکرار کند.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار