پرویز مظلومی

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: در بازی با صنعت نفت استقبال هواداران از یک بازی خانگی آن هم در آخر هفته بسیار کم بود و از این بابت متأسفم.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرمربی سابق و سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال بدر گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در رابطه با پیروزی استقلال در دیدار با صنعت نفت آبادان توضیحاتی داد. که در ادامه می خوانید:

* استقلال با ادامه این روند می‌تواند به صدر جدول برسد

بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم و این تیم در دفاع و حمله روز خوبی را پشت سر گذاشت. استقلال تمامی نفرات کلیدی صنعت نفت را از کار انداخت و نقش هافبک‌ها هم در این زمینه بسیار مهم بود. این برد شرایط استقلال را بهتر کرد و استقلال با ادامه این روند می‌تواند به صدر جدول برسد. هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و استقلال قطعاً یکی از مدعیان جدی قهرمانی است، البته استقلال در هر فصل مدعی قهرمانی است.

* برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شویم

با اضافه شدن بازیکنانی مثل شجاعیان، کریمی، منتظری و آقاخان شرایط استقلال بهتر خواهد شد. تیم ما در لیگ برتر با این نفرات مشکلی ندارد، ولی برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شویم و شفر هم به‌خوبی این موضوع را می‌داند. شفر قطعاً لیست ورودی و خروجی خودش را به باشگاه خواهد داد و کمیته فنی هم نظرش را در مورد بازیکنان مورد نظر شفر خواهد داد.

* هیچ چالشی بین کمیته فنی و شفر وجود ندارد

هیچ چالشی بین کمیته فنی و شفر وجود ندارد و حتی شفر در این زمینه هم صحبت کرد. کمیته فنی بازوی باشگاه و تیم است و ما فقط قصد کمک به استقلال را داریم. در بحث اضافه شدن بازیکن و مربی هم فقط نظرمان را می‌دهیم و قصد دخالت در تصمیمات شفر را نداریم. اگر شفر روی بازیکن خاصی نظر داشته باشد، ما هم نظرمان را می‌گوییم. من معتقدم که دیگر نباید اجازه دهیم هر بازیکنی به استقلال بیاید، این درست نیست که برای یک بازیکن هزینه میلیاردی شود، ولی روی نیمکت بنشیند. استقلال بازیکنی می‌خواهد که بتواند به تیم کمک کند.

* هواداران هرگز بابت قهرمان شدن استقلال ناامید نباشند

وقتی تیم در بهترین شرایط یا در صدر جدول باشد نیازی به حمایت هواداران ندارد. استقلال الان نیاز به حمایت دارد، ولی در بازی با صنعت نفت استقبال هواداران از یک بازی خانگی آن هم در آخر هفته بسیار کم بود و از این بابت متأسفم. امیدوارم که هواداران در بازی‌های بعدی به خوبی از تیم‌شان حمایت کنند و هرگز بابت قهرمان شدن ناامید نباشند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار