بهرام افشارزاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: بازیکنان خارجی می‌خواهند پول‌شان را بگیرند و دل‌شان برای استقلال و ایران نسوخته که به اینجا بیایند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهرام افشارزاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت در فصل جاری و شرایطط خصوصی سازی د باشگاه پرطرفدار پایتخت صحبت‌های عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* شاهد موفقیت‌های استقلال خواهیم بود

شاید الآن استقلال جایگاه خوبی از نظر تماشاگران نداشته باشد، اما می‌دانم که حرکت این تیم رو به جلو است. سرمربی این تیم کارهای بزرگی انجام داده، اما خُب بعد از جام جهانی چند بازیکن خوب جدا شدند و یک‌سری بازیکن جدید به استقلال آمدند. به‌طور کل فکر می‌کنم با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد، در آینده‌ای نزدیک شاهد موفقیت‌های استقلال خواهیم بود. البته استقلال با مسائل مالی هم مواجه است که ان‌شاءالله حل می‌شود. باشگاه‌های بزرگ نیاز به حمایت مالی دارند، چون از بازیکنان بزرگی هم بهره می‌برند. کلاً امیدوارم مشکل استقلال در این باره حل شود.

* باید کمتر از بازیکنان خارجی استفاده شود

معتقدم باید کمتر از بازیکنان خارجی استفاده شود و تا می‌توان، از بازیکنان داخلی بهره برد. به‌نظرم آکادمی استقلال باید زاینده باشد و به‌نحو مطلوب از آن استفاده شود. بازیکنان خارجی می‌خواهند پول‌شان را بگیرند و دل‌شان برای استقلال و ایران نسوخته که به اینجا بیایند. به‌نظرم باید از بازیکنان داخلی استفاده شود و از نفرات خارجی کمتر استفاده کرد.

* روزهای آفتابی در انتظار استقلال است

فکر می‌کنم با انسجامی که در باشگاه وجود دارد، روزهای آفتابی در انتظار استقلال است. اداره تیم‌های استقلال و پرسپولیس سخت است، چون توقعات بالاست و شاید همین مسئله برخی اوقات نیز بازدارنده است.

* خصوصی‌سازی این دو باشگاه به این زودی انجام نمی‌شود

فکر نمی‌کنم، چون کار سختی است. امیدوارم این کار صورت بگیرد، اما به‌نظرم خصوصی‌سازی این دو باشگاه به این زودی انجام نمی‌شود. البته اگر این کار محقق شود، باید درود به شرف تصمیم‌گیرندگان و انجام‌دهندگان این موضوع فرستاد که این دو باشگاه را از بحران‌هایی که گاهی اوقات شکل می‌گیرد، نجات می‌دهند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار