باشگاه استقلال

باشگاه استقلال در اعتراض به اقدامات تفرقه انگیز صدا و سیما درقبال این تیم، خواهان عذرخواهی رسمی این سازمان شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، صدا و سیما برای چندمین بار به صورت علنی دست به دشمنی علیه باشگاه استقلال زد و در اقدامی تفرقه بر انگیز سعی در ایجاد جوی کرد که بازی های استقلال(و حتی تیم های شهرستانی از قبیل سپاهان و ذوب آهن) در لیگ قهرمانان آسیا ملی محسوب نمی شود و تنها بازی های یک تیم بخصوص در این رقابت ها جنبه ملی دارد!

این مساله تا جایی برای صدا و سیمای میلی ما اهمیت دارد که حتی به نظر می رسد این باشگاه بی افتخار در عرصه بین المللی، برای آن ها جایگاهی بالاتر از تیم ملی کشورمان دارد!

باشگاه استقلال وقتی با این اقدامات مشکوک و از پیش برنامه ریزی شده بالاترین نهاد رسانه ای کشور روبرو شد عکس العملی تحسین برانگیز نشان داد و با صدور بیانیه ای که در ادامه می خوانید، تا عذرخواهی رسمی این نهاد، شبکه ها و دوربین های این سازمان را تحریم کرد.

واکنش باشگاه استقلال به تبعیض صدا و سیما

متاسفانه برای دومین مرتبه، رسانه ملی به جای استفاده از نام ایران برای تیم استقلال به نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، این باشگاه را استقلال تهران نامیده است.
با توجه به اینکه چنین اشتباهی پیش از این تکرار شده و باشگاه استقلال نیز مراتب اعتراض خود را بیان کرده بود و این موضوع مجددا از سوی رسانه ملی! انجام شده است، باشگاه استقلال ضمن اعلام اعتراض شدید خود به مدیران و مسئولان رسانه ملی، خواستار عذرخواهی رسمی از باشگاه استقلال و هواداران این باشگاه می باشد.

تا زمانیکه عذرخواهی رسمی تلویزیون از باشگاه استقلال و هواداران انجام نشود، هیچکدام از اعضای باشگاه استقلال هیچگونه مصاحبه ای با هیچ یک از شبکه های تلویزیونی نخواهند داشت. باشگاه استقلال همواره نشان داده جهت حفظ حق و حقوق خود و هوادارانش از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد، پیش از این و در اهواز نیز میکروفون شبکه خبر را از کنفرانس مطبوعاتی وینفرد شفر خارج کرد و حالا هم تا انجام عذر خواهی رسمی مسئولان تلویزیون، هیچ کدام از شبکه های تلویزیونی اجازه حضور در کنفرانس های خبری قبل و بعد از مسابقه سرمربی آبی پوشان را نخواهند داشت

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
ااحسان تاجی
+2 #1 ااحسان تاجی 1397-09-14 18:40
صدا و سیما خیلی وقته از چشم مردم افتاده و کسی برنامه هاشون رو نگاه نمی کنه و فقط پول مردم رو حیف و میل میکنه.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار