محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: نیم فصل دوم رقابت بسیار داغی برای قهرمانی در خواهد گرفت و تیم استقلال هم در این رقابت داغ حضوری فعال خواهد داشت.

 به گزارش استقلال نیوز،محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط استقلال و دیدار با سپیدرود صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* انتظار می رود سپیدرود در رشت هم مغلوب استقلال شود

آبی پوشان در هفته‌های گذشته بازی‌های نسبتا خوبی انجام داده و با نتایج خوبی که گرفتند کارشان را تکمیل کردند. برای همین انتظار می رود سپیدرود هم در رشت مغلوب استقلال شود.

* ثبات در ترکیب عامل موفقیت تیم است

به نظر می‌رسد شفر ترکیب دلخواهش را پیدا کرده و در دو سه هفته اخیر هم کمترین تغییرات را در این تیم شاهد بودیم. یکی از عوامل موفقیت تیم در این هفته ها همین ثبات در ترکیب  است.

* بازی با سپیدرود چندان ساده نیست

نباید به جایگاه سپیدرود در جدول نگاه کرد و این تیم را دست کم گرفت. آنها در هفته‌های گذشته بازیهای خوبی انجام داده و نتایج جالبی هم گرفته‌اند. بازی با این تیم چندان ساده نیست اما در عین حال انتظار می‌رود که استقلال با دست پر از رشت به تهران بازگردد.

* بازیکنان تازه با جو و شرایط تیم آشنا شدند

البته این را هم در نظر داشته باشیم که بسیاری از بازیکنان استقلال هم به تازگی با جو و شرایط این تیم آشنا شده و از شرح وظایف شان درک خوبی پیدا کرده‌اند و این هم یکی از عواملی است که به ارتقای سطح کیفی کار شاگردان شفر کمک کرده است.

* نیم فصل دوم رقابت بسیار داغی برای قهرمانی در خواهد گرفت

فاصله امتیازات خیلی نگران کننده نیست و شک نکنید در نیم فصل دوم رقابت بسیار داغی برای قهرمانی در خواهد گرفت و تیم استقلال هم در این رقابت داغ حضوری فعال دارد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار