میرشاد ماجدی

پیشکسوت استقلال گفت: هنوز از وزارت ورزش کسی با من در مورد حضور در هیات مدیره استقلال صحبتی نکرده و من روحم از این ماجرا بی خبر است!

 

این روزها پس از جدایی اجباری جواد قراب و اکبر عباسی ملکی دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به دلیل قانون منبع بکارگیری بازنشستگان، اخباری در مورد اضافه شدن میرشاد ماجدی در رسانه ها منتشر شد.

میرشاد ماجدی فارغ التحصيل رشته مديريت راهبردى در ورزش در مقطع دكترا است. وى هم اكنون رياست كميته آموزش فدراسیون فوتبال ایران بر عهده دارد و مطمئنا با اضافه شدنشان شرایط مدیریتی باشگاه استقلال بهبود خواهد یافت. 

به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی سرپرست پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با فارس، در خصوص شایعاتی که مبنی به حضورش در هیات مدیره باشگاه استقلال است واکنش نشان داد.

صحبت های این پیشکسوت استقلال را در ادامه می خوانید:

 

* واکنش به شایعه حضور در هیات مدیره استقلال

من هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم. مگر غیر از این است که وقتی شخصی می‌خواهد به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شود از قبل باید این موضوع را بداند و یا با او صحبت شود؟

* تکذیب مذاکره با مسئولین وزارت ورزش

تا امروز نه کسی با من صحبتی کرده و نه حرفی زده شده است. من اصلا از این موضوعی که در مورد حضورم در هیات مدیره جدید شده هیچ اطلاعی ندارم.

به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی 44 ساله بهترین گزینه برای جایگزینی امثال اکبر عباس ملکی است که بدون هیچ سابقه ورزشی و مدیریتی در هیات مدیره بزرگترین باشگاه ایران حضور داشت.  

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار