حواشی بازی تیم استقلال و پدیده خراسان

در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده خراسان پانزده هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار معوقه تیم های استقلال تهران و پدیده مشهد از ساعت 16:15 امروز پنجشنبه(22 آذر 97) از هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

حواشی بازی تیم استقلال و پدیده خراسان

* در حال حاضر حدود پنج هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و همچنان به تعداد آنها افزوده می‌شود.

* با توجه به اینکه فرهاد مجیدی اعلام کرده به ورزشگاه می‌آید هواداران استقلال به تشویق کاپیتان پیشین خود پرداختند.

* شماری از هواداران با پیراهن شماره هفت در ورزشگاه حضور یافته‌اند.

حواشی بازی تیم استقلال و پدیده خراسان

* ترافیک نسبتا سنگینی پشت درهای ورزشگاه آزادی حاکم شده و مأموران راهنمایی و رانندگی در حال هدایت تماشاگران به داخل ورزشگاه هستند.

* تعداد قابل توجهی از تماشاگران پدیده از مشهد به تهران آمده‌اند. این تعداد از تماشاگران که پیراهن‌های یک دست قرمز به تن دارند، پشت باجه‌های بلیت‌فروشی منتظر مجوز برای ورود به داخل ورزشگاه هستند. تماشاگران پدیده با طبل به ورزشگاه آمده‌اند و بیش از ۳۰۰۰ نفر تا الان خود را به داخل استادیوم رسانده‌اند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال که ساعت ۱۵ وارد استادیوم شدند، یکصدا آبی‌پوشان را تشویق کردند.

* ناهماهنگی‌های عجیب طی هفته‌های گذشته برای ورود خبرنگاران به داخل مجموعه ورزشگاه آزادی نمایندگان رسانه‌ها را دچار سردرگمی کرده است. درحالی‌که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا، درب ورود و خروج تماشاگران تغییر کرده، امروز حدود ۲ هزار از تماشاگران پدیده درست در مقابل دربی که قرار است خبرنگاران از آن تردد کنند، ایستاده و در حال بازرسی بدنی توسط مأموران هستند. به همین دلیل نماینده رسانه‌ها نمی‌توانند از این محل ورود کنند و وقتی مثل همیشه به درب تونل ورزشگاه مراجعه کردند، نتوانستند مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کنند. همین موضوع باعث سردرگمی آنها شده است.

بازیکنان نیمکت نشین استقلال مشخص شدند: سید حسین حسینی، خسرو حیدری، مارکوس نویمایر، الحاجی گرو، مرتضی تبریزی، اللهیار صیادمنش، جابر انصاری، فرشاد محمدی مهر و رضا آذری

ترکیب پدیده مشخص شد: یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان، محمد قاسمی نژاد و مرتضی منصوری

حواشی دیدار استقلال و پدیده حضوذر فرهاد مجیدی

* فرهاد مجیدی که پیش از این اعلام کرده بود در ورزشگاه حاضر می شود در میان استقبال تماشاگران استقلال وارد استادیوم شد.

* آتیلا حجازی فرزند زنده یاد حجازی در ورزشگاه حاضر شد. وی برای ورود به استادیوم دچار مشکل بود و مسئولان برای دقایقی منتظر هماهنگی برای ورود وی بودند.

* میثم تیموری از لیست 18 نفره استقلال برای بازی با پدیده خط خورد.

* مسعود رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی به همراه علی خطیب هنگام ورود به ورزشگاه دچار مشکل شدند. این 2 نفر توسط ماموران حاضر در استادیوم شناخته نشدند و پشت در معطل ماندند.

* هنگامی که محمدرضا احمدی قصد ورود به ورزشگاه را داشت ماموران به وی اعلام کردند باید از در دیگری وارد استادیوم شود. در نهایت احمدی با سلام و صلوات با بیان اینکه گزارشگر بازی است وارد استادیوم شد.

* حدود 30 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* هواداران تیم استقلال پیش از شروع بازی 2 پرچم بزرگ را باز کرده که روی آنها دو ستاره آسیایی این تیم حک شده بود.

* مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز در جایگاه ویژه حضور دارند.

* محمدرضا احمدی پیش از آغاز بازی به سمت هادی طباطبایی و فرهاد مجیدی رفت و با آنها خوش و بش کرد.
* سیروس دین محمدی، آرمین سهرابیان و علی سامره در جایگاه ویژه دیدار دو تیم استقلال و پیده را از جایگاه ویژه تماشا کردند.

* در دقیقه 16 بازی مهاجم استقلال در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که شفر در واکنش به عدم اعلام پنالتی توسط داور برای وی دست زد.

* در دقیقه 20 مرحوم ایرج دانایی فر را تشویق کردند و یاد و خاطره وی را گرامی داشتند. همچنین در دقیقه 22 تماشاگران یاد و خاطره منصور پورحیدری را زنده نگه داشتند.

* هواداران تیم استقلال در ابتدای بازی شعری را علیه پرسپولیسی ها در کنایه به شکست این تیم در فینال آسیا سروده  و بارها و بارها نسبت به رقیب سنتی موضع گرفتند.

* حدود 1000 تماشاگر تیم پدیده از مشهد برای تشویق این تیم در ورزشگاه حضور دارند.

* دیدار دو تیم بدون گل در جریان است.

* حدود 40 تا 45 هزار تماشاگر علاقه مند به تیم‌های استقلال و پدیده در ورزشگاه حضور دارند.* حدود 40 تا 45 هزار تماشاگر علاقه مند به تیم‌های استقلال و پدیده در ورزشگاه حضور دارند.

* فرشید باقری در اواسط نیمه اول دچار مصدومیت شد و حدود 5 دقیقه پزشکان در بیرون از زمین مشغول مداوای وی بودند. در نهایت هم وی با نویمایر تعویض شد. باقری در 2 بازی اخیر استقلال قبل از پدیده 3 گل برای آبی پوشان زده بود.

* در دقیقه 44 بازی بازیکنان پدیده اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که ساکت الهامی به خاطر همین موضوع شدیدا به داور معترض شد.

* هواداران استقلال در اواخر نیمه اول کاشیما آنتلرز را تشویق کرده و مجددا به حریف سنتی کنایه زدند.

* تماشاگران استقلال در طول نیمه اول بارها و بارها فرهاد مجیدی را تشویق کردند که مهاجم سابق استقلال هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* اللهیار صیادمنش تنها بازیکنی بود که در بین نیمه از بازیکنان استقلال مشغول به گرم کردن شد.

* حسین مهربان از تیم پدیده هم در اواخر نیمه اول بازی مصدوم شد و جای خود را به مهدیخانی داد.

* پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون هم در ورزشگاه حضور دارد و بازی دو تیم را از نزدیک تماشا کرد.

* نیمه اول دیدار دو تیم بدون گل به پایان رسید.

* گوینده استادیوم آزادی تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم را حدود 44 هزار نفر اعلام کرد.

* هنگامی که تابلوی تعویض برای پدیده بالا رفت شماره 10 را نشان داد ولی این بازیکن خطاب به هم تیمی هایش گفت تعویضی من نیستم! همین موضوع باعث تاخیر در تعویض شد و هواداران استقلال هم با شعارهایشان از خجالت وی در آمدند. خلعتبری هم وقتی از زمین بیرون رفت با حرکت دست خود به هواداران استقلال اعتراض کرد که در این دقایقی هواداران آبی پوش یکصدا علیه وی شعار دادند.

* در دقیقه 75 بازی طارق همام توسط بازیکن پدیده سرنگون شد که شفر با عصبانیت به سمت داور چهارم رفت و به وی معترض شد. همام در این صحنه مصدوم شد.

* یحیی گل محمدی از ابتدای بازی کاملا خونسرد در کنار خط ایستاده و هیچ واکنشی به اتفاقات رخ داده در بازی ندارد. بر عکس ساکت الهامی در کنار خط جنب و جوش زیادی داد.

* در دقیقه 78 استقلال موفق شد دروازه پدیده را باز کند اما داور این گل را مردود اعلام کرد. هواداران استقلال به شدت به این تصمیم داور معترض بودند.

* دیدار دو تیم بدون گل در جریان است.

* در پایان بازی تماشاگران که به شدت از نحوه قضاوت داور ناراحت بودند علیه داوران شعار داده و اشیایی را به سمت تیم داوری پرتاب کردند.

* در این هنگام شفر همراه رحمتی به سمت تماشاگران رفت و خواستار آرامش آنها شد.

* البته شفر نیز خودش شدیدا نسبت به قضاوت داور اعتراض داشت.

* برخورد گرم شفر با یحیی گل محمدی در پایان مسابقه جالب توجه بود.

* رحمتی در پایان مسابقه پیراهنش را به رضا ناصحی اهدا کرد.

* اعتراض هواداران به قدری شدید بود که داوران موفق به خروج نشدند و با اسکورت از مسیر دیگری قصد خروج داشتند که از آن مسیر نیز موفق نشدند و مجبور شدند از سمت دیگر ورزشگاه و از پشت دروازه ها خارج شوند و در نهایت با اسکورت بیرون رفتند.

* نیمی از بازیکنان استقلال به رختکن رفته بودند، اما شفر نیمی دیگر از بازیکنان باقیمانده را به سمت هواداران برد تا از آنها به خاطر حمایت‌ها و حضورشان تشکر کنند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار