روزبه چشمی

مدافع ملی پوش استقلال گفت: ظاهرا قوانین داوری فوتبال برای ما با تیم های دیگر متفاوت است و داوران به شکلی عجیب جلوی امتیازگیری ما را می گیرند! 

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی بازیکن ملی پوش تیم استقلال که این روزها در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده است در مورد شرایط لیگ برتر و متضرر شدن استقلال از اشتباهات داوران صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* گل سالم ما مردود شد

چطور ممکن است گل سالم ما مقابل پدیده آفساید اعلام شود؟ آیا قوانین متفاوت است و ما از آن خبر نداریم. کمک داور نیازی به تمرکز بالا نداشت. مشخص بود که گلمان سالم است. واقعا تعجب می‌کنم چطور داوران لیگ برتری مرتبک چنین اشتباهی می‌شوند؟

* اشتباهات داوری عجیب است

چطور ممکن است وقتی بازیکن حریف ساق پای طارق همام را لگد می‌کند، کارت زرد ندهد؟ ممکن بود پای او بشکند و چندین ما بازی نکند. من شاهدم که همه داوران مرتکب اشتباه نمی شوند اما در بازی‌های ما این اتفاق به کرات رخ داده است. ظاهرا قوانین برای ما متفاوت است.

* قوانین داوری در بازی های استقلال خنده دار است

ما اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم در برخی از بازی‌ها به پیروزی برسیم. از طرفی بدشانس هم بودیم ولی اشتباهات داوری در جایگاه فعلی ما تاثیرگذار است. در چندین و چند بازی امتیاز را از تیم ما گرفتند و تیم رقیب دادند. کمتر پیش آمده چنین اشتباهی نصیب تیم ما شود. داور در بازی مقابل استقلال خوزستان می‌گوید باران برای بازیکنان ضرر دارد و ۱۰ دقیقه بازی را خوابانده است. مگر چنین چیزی می‌شود؟

* هواداران استقلال و بازیکنان خسته شدند

مگر چقدر می‌توان صحبت نکرد؟ هر چقدر چیزی نمی‌گوییم شرایط بدتر می‌شود. واقعا خسته شدیم. هواداران چه گناهی کردند که باید در این شرایط، به خاطر اشتباهات داوری در بازی‌های تیم محبوب‌شان هم حرص و جوش بخورند.

* باید قهرمان جام ملت های آسیا شویم

درست است که از بابت اشتباهات داوری و نتایج ناراحتیم اما اکنون که لیگ برتر به پایان نیم فصل رسیده، بازیکنان ملی‌پوش باید از نظر ذهنی خودشان را آماده جام ملت‌های آسیا کنند تا با همت جمعی همه اهالی فوتبال بعد از حدود نیم قرن به قهرمانی در این رویداد بین‌المللی برسیم.قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به فوتبال ما اعتبار دوباره می‌بخشد و موجی از شادی در جامعه تزریق خواهد شد. این اتفاق به بازیکنان شاغل در فوتبال ایران هم برای پیوستن به لیگ‌های معتبر اروپایی کمک می کند.

اخبار تیم استقلال

 


مطالب مرتبط:

علی خطیر: داوری ها به نفع یک تیم خاص است؛ تا کی باید استقلال قربانی شود؟

با اعلام کارشناسان داوری/ اخراج صیادمنش درست بود؛ گل استقلال سوخت!

هفته دوازدهم لیگ برتر/ سر استقلال را بریدند؛ اوت دستی "ویچی" دست پدیده را گرفت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار