محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: آقایان کاری کردند که ما هم بگوییم مسابقات را تعطیل و آخر فصل جام را به تیم مورد علاقه تان بدهید.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در تحلیل عملکرد کلی تیم استقلال در نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* انتظار می رفت شروع خوبی در لیگ نداشته باشیم

آبی پوشان نیم فصل اول را پر فراز و نشیب بودند. بعضی بازی‌ها خوب و قابل قبول و بعضی بازی‌ها دور از انتظار. اما در مجموع در هفته های پایانی روند حرکتی تیم بهتر شد. باتوجه به مهره های کلیدی که از تیم در ابتدای فصل جدا شدند و جایگزین های خوبی هم برای آنها جذب نشدند، این انتظار می رفت که شروع  خوبی در لیگ نداشته باشیم. اما رفته رفته شرایط بهبود یافت.

* گرو  و نیومایر در حد استقلال نبودند

طارق همام خرید خوبی بود و عملکرد او کاملا مثبت و راضی کننده است. اما گرو و نیومایر در حد استقلال نبودند و بهتر است برای نیم فصل دوم از این تیم جدا شوند تا جای آنها را بازیکنان با کیفیت تری بگیرند.

* بضاعتمان در حد لیگ برتر هم نیست

ما هم این را قبول داریم. این موضوع هشداری برای ما شد که برای لیگ قهرمانان آسیا بر بضاعت خود اضافه کنیم. بضاعت تیم ما برای قهرمانی در لیگ برتر هم چندان زیاد نیست چه رسد به حضوری پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا.

* خط دفاع خوبمان هم نیاز به تقویت دارد

این موضوع عملکرد خوب تیم در فاز دفاعی را می رساند. مدافعان استقلال واقعا پخته و باتجربه عمل کردند و نقطه قوت تیم در نیم فصل نخست محسوب شدند. اما همین خط دفاعی پر قدرت هم برای آسیا نیاز به ترمیم و جذب یک مدافع دیگر هم دارد.

* آقایان کاری کردند که ما هم بگوییم مسابقات را تعطیل و آخر فصل جام را به تیم مورد علاقه تان بدهید

متاسفانه باید بگویم عملکردها این شائبه را ایجاد کرده که انگار کم نیستند آنهایی که دوست ندارند استقلال قهرمان شود. از وزارت ورزش گرفته تا فدراسیون و کمیته داوران و کمیته انضباطی. مگر می شود این همه اشتباه داوری علیه یک تیم باشد. الان داور بازی پدیده عذر خواهی کرده. آیا این عذرخواهی برای ما امتیاز می شود؟ اگر استقلال در پایان فصل به خاطر یکی دو امتیاز قهرمانی یا سهمیه آسیا را از دست داد با این عذرخواهی آب رفته به جوی باز می گردد. آقایان کاری کرده اند که ما هم بگوییم مسابقات را تعطیل کنید و آخر فصل جام را به تیمی که دوست دارید، بدهید. 

* خدارو شکر در رده پیشکسوتان دو سه جام گرفتیم 

دو سه سالی است که هدایت این پیشکسوتان را بر عهده دارم و اکبر کارگرجم که از پیشکسوتان خیلی خوشنام باشگاه است سرپرست تیم می باشد. خدا را شکر در این دو سه سال در هر جامی شرکت کردیم یا قهرمان شدیم یا نایب قهرمان و در کل نتایجی گرفتیم ک در شان باشگاه بزرگ استقلال باشد.

* علی جباری حمایت خوبی از پیشکسوتان دارد

علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان هم حمایت خوبی از ما دارد و در حد توان از تیم حمایت می کند. عموم بچه هایی که با ما تمرین می کنند انگیزه های مادی ندارند و صرفا به دلیل جمع شدن دور هم و تجدید دیدارها در این تمرینات و مسابقات شرکت می کنند. اما با این وجود کمیته پیشکسوتان در حد توانش سعی می کند از نظر مالی هم برای پیشکسوتان ایجاد انگیزه کند. از کارهای خوب دیگر کمیته پیشکسوتان تجلیل از بازیکنان قدیمی تیم است که باعث می شود هم بازیکنان فعلی و هم هواداران جوان تر باشگاه با چهره های قدیمی تر آشنا شوند. این موضوع برای خود پیشکسوتان هم بسیار جذاب است.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار