28565c30 1e4e 484d bdbd 813a6576d041

منصور خان پورحیدری پیشکسوت استقلال معتقد است اردو سوئد برای تیم استقلال بسیار مفید است

 

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدری در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین شرایط استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم خوب است فقط اینکه استقلال در نیم فصل دوم خوب بازی نمی کند جای تعجب دارد. البته این را می توان به آسیب دیدگی ها و محرومیت بازیکنان که همواره در نیم فصل دوم تیم ها دچارش می شوند ربط داد. با این همه آنچه مهم است اینکه استقلال نتایج لازم وامتیازات مورد نظرش را می گیرد.

وی درباره اینکه گفته می شود داوری ها به نفع استقلال است تصریح کرد: این بحث ها همیشه است و برای هر تیمی ممکن است داوری یک روز به نفع باشد و یک روز به ضرر. در فوتبال این مسائل همیشه وجود داشته ولی با این مساله موافق نیستم که داوری ها به سود استقلال یا تیم خاصی بوده باشد.

سرپرست استقلال درباره اینکه بعد از بیماری وی درمورد سرپرستی حرف و حدیث های زیادی بیان شد و حتی گفته شد عبداللهی قرار است سرپرست تیم استقلال شود بیان داشت: فرزاد مجیدی واقعا زحمت کشید. از او تشکر می کنم. تیم را خوب جمع و جور کرده. عبداللهی هم کنار ما بوده و مشکلات را از نزدیک پیگیری می کند. من هم به دلیل شرایطی که داشتم بعضی از زمان ها فقط در تمرینات حاضر می شدم. باید بگویم کسی جای کسی در استقلال نیامده است.

وی در خصوص اردوی استقلال در سوئد گفت: این اردو نیاز بود که تشکیل شود. در تعطیلات عید جمع کردن تیم واقعا سخت است. این بهترین تصمیمی بود که گرفته شد.

پورحیدری درباره عملکرد شیحی عنوان کرد: بازیکن خوبی است و نشان داد در آینده می تواند به استقلال کمک کند. او فقط کمی نیاز به زمان دارد تا بتواند شایستگی اش را نشان دهد.

وی درپایان درباره اینکه سال 94 برایش چطور سپری شد، گفت: از نظر ورزشی خوب بود. تیم در صدر جدول و فینال جام حذفی است اما از بعد دیگر مریض شدم. البته باید اعتراف کنم به خاطر گرفتاری هایی که داشتم بیماری ام را پشت گوش انداختم و همین باعث شد که آن اتفاق برایم بیفتد. باید زودتر به دنبال بیماری می رفتم تا آن اتفاقات رخ نمی داد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار