محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: استقلال در نقل و انتقالات تابستانی به خاطر حضور تیم ملی در جام جهانی ضرر کرد و امیدوارم این اتفاق به بهانه جام ملت‌ها تکرار نشود.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص روند نقل و انتقالات استقلال در پایان نیم فصل اول و وضعیت تیم ملی برای چام ملت ها صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* منتظریم هر چه سریعتر باشگاه بازیکنان مدنظرش را جذب کند

به عنوان پیشکسوت استقلال منتظر هستیم تا باشگاه هرچه سریعتر بازیکنان مورد نظرش را جذب کند تا با آغاز تمرینات مخصوص نیم فصل دوم، بازیکنان جدید هم حضور داشته باشند. متاسفانه هواداران استقلال خاطرات خوبی از نقل و انتقالات اخیر این تیم ندارند و این موضوع باعث سلب اعتماد شده است و هواداران به این دلیل نگران تیمشان هستند. نقل و انتقالات تابستانی استقلال فدای جام جهانی شد و امیدواریم نقل و انتقالات زمستانی فدای جام ملت های آسیا نشود.

* تیم ملی تدراکات مناسبی نداشته است

تیم های خوبی در جام ملتهای آسیا حضور دارند. حضور ژاپن، کره و استرالیا نشان می دهد کار تیم ملی ایران برای قهرمانی در این مسابقات بسیار سخت است. به خصوص که تدارکات مناسبی هم نداشتیم. منظورم از تدارکات نا مناسب اردوهای بلند مدت نیست. بلکه اشاره من به بازی های تدارکاتی است که در سطح این بازی ها نبود. در حالی که دیگر مدعیان با تیم های قوی بازی کردند، تیم ملی ایران بازی های تدارکاتی ضعیفی را پشت سر گذاشت که این نشان می دهد تدارک مناسبی برای این بازی ها نداشتیم. نمی دانم بازی با تیم های ضعیف خواسته کی روش بوده یا سطح توان فدراسیون، اما واضح است که سطح بازی های تدارکاتی برای حضور پر قدرت در این تورنمنت بسیار پایین بود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار