d36cce4b 8222 4820 9697 66db1b665298

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده عنوان کرد:پدیده تیم بسیار خوبی است

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده اظهار داشت: آمار نشان می دهد که پدیده در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته است. مربی خیلی خوبی دارد.

وی ادامه داد: پدیده یک امتیاز در بازی رفت از ما گرفت. ما به دنبال فوتبال تهاجمی هستیم. شناخت خیلی خوبی از تیم حریف داریم. در تعطیلات خیلی کار کردیم و تیم خطرناکی است. از دقیقه یک باید با برنامه جلو برویم. آنها جلوی ما فوتبال بسته ای خواهند داشت و کار خیلی مشکلی است. برنامه های لازم انجام شده و امیدوارم با حمایت هواداران نتیجه لازم را بگیریم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش افزود: یعقوب کریمی و علیرضا رمضانی دارد روی بدن هایشان کار می شود. خسرو حیدری امروز وضعیتش مشخص می شود نمی خواهیم روی بازیکنان بزرگ مان کار کنیم که انها را از دست بدهیم اگر نتوانستیم از آنها استفاده کنیم برای بازی های آینده استفاده خواهیم کرد.

سرمربی استقلال درباره صحبت های مهاجری که گفت برای برد به زمین می آیند گفت: به مربی حریف احترام می گذارم. ما نمی خواهیم شکست بخوریم. ما استقلال هستیم و می خواهیم از میزبانی خود نهایت استفاده را داشته باشیم. تیم پدیده خوب و زیبا فوتبال بازی می کند.

وی درباره بآخرین وضعیت بازیکنان خارجی تیمش، عادل شیحی  واینکه چرا پروپیچ بازی نمی کند گفت: پروپیچ خوب تمرین می کند. شیحی هم خوب کار کرده است. به خاطر نیاز تیم جذب شده و در آینده از او بیشتر استفاده می کنیم. ما در کنار او شهباززاده آماده را داریم. دارد در خط حمله خوب کار می کند و مشکلی از این بابت نداریم. مبنا را برای آنهایی که خوب کار می کنند می گذاریم. 

مظلومی در ادامه تصریح کرد: بازی پرسپولیس و تراکتور هوادران خوب آمده بودند. سازمان لیگ تدابیر خوب اندیشیدند که فوتبال را زیبا می کند. استقلال دارد خوب می شود.

وی درباره مشکل مالیاتی برای سفر به سوئد افزود: بازیکنان تیم ملی که همراه ما نیستند به سوئد می آیند. باشگاه در حال تلاش است که همه بازیکنان همراه ما بیایند. من هم به عنوان مربی دوست دارم که همه بازیکنانم همراه ما باشند. اگر تیم بخواهد ناقص برود فایده ای ندارد. جا دارد اینجا به هموطنان عید نوروز را تبریک بگویم. اگر هم یک دفعه نشد که همه بازیکنان باشند من دنبال این بودم که این قرارداد کنسل شود که اگر بازیکنی در تهران بماند یک مربی را در تهران نگه می دارم که آن ها را تمرین بدهم.

سرمربی استقلال درباره صحبت های بهادر عبدی که گفته بود داوری به سود استقلال بود و آیا این مساله در بازی فردا تاثیر خواهد داشت، بیان داشت: صحبتی دراین مورد ندارم.

مظلومی درپایان درباره اینکه آیا به بازیکنان عیدی پرداخت می شود، گفت: 50 درصد از قراردادشان را بازیکنان گرفته اند و دارند تلاش می کنند که 10 درصد دیگر هم پرداخت شود. اگر هم این اتفاق نیفتاد باز هم از آنها ممنونیم. از اسپانسر تیم مان تشکر می کنم که در شرایط سخت ما را تنها نگذاشتند.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار