سجاد آقایی

هافبک - مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران تشکر می کنم که حامی بازیکنان جوان هستند و امیدوارم آنها را خوشحال کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سجاد آقایی هافبک - مهاجم باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط خودش در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

 

* چه شرایطی در نیم فصل اول لیگ برتر داشتید؟

من قبل از شروع فصل، در اردوی ترکیه که سه بازی دوستانه داشتیم خوب کار کردم، به خصوص در بازی اول که فیکس بودم و توانستم خودم را نشان دهم. آقای شفر هم از عملکرد من راضی بود. او حتی در آسیا هم به من بازی داد و اعتمادبه‌نفس لازم را کسب کرده بودم که یک مصدومیت برایم پیش آمد. بعد از آن نتوانستم خودم را نشان دهم، اما شفر خیلی به من کمک کرد. شفر مربی بزرگی است که در دو جام جهانی بوده و مثل یک پدر با من رفتار می‌کند. شفر حتی بعد از اتمام تمرینات گروهی یک ساعت با ما تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد. من خیلی امیدوارم در نیم‌فصل دوم جواب اعتماد او را بدهم. می‌دانم که کار سختی در پیش دارم، اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم که نشان دهم می‌توان با تلاش هر کاری را انجام داد. باید از هواداران استقلال هم تشکر کنم که حامی بازیکنان جوان هستند و امیدوارم آنها را هم خوشحال کنم.

* شانس قهرمانی استقلال در لیگ امسال؟

مطمئناً ما برای قهرمانی خواهیم جنگید. ما نیم‌فصل اول را از دست دادیم، اما در نیم‌فصل دوم برای قهرمانی خواهیم جنگید. ما تیمی همدل و پرقدرت هستیم و بهترین نتایج را در لیگ و آسیا خواهیم گرفت. تیم‌های بالای جدول هم مدعی هستند و رقابت فشرده است، ولی ما تلاش می‌کنیم تا امسال قهرمان شویم.

سجاد آقایی

* الگوی شما در بین فوتبالیست‌ها چه کسی است؟

در بین بازیکنان خارجی، الگویم کریستیانو رونالدوست و در بین فوتبالیست‌های ایرانی هم  فرهاد مجیدی الگوی من است.

* چرا به اردوی تیم المپیک دعوت نشد؟

نمی‌دانم، شاید به دلیل مصدومیتی که داشتم و چند وقتی بازی نکردم به اردو دعوت نشدم. با این حال ناامید نمی‌شوم و تلاش می‌کنم دوباره نظر آقای کرانچار را جلب کنم.

* آیا تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌ها قهرمان شود یا خیر؟

ما یکی از مدعیان جدی هستیم و امیدوارم که ایران جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار