شجاعیان

هافبک نفوذی استقلال گفت: در این فصل حسرت بازی کردن مقابل خیلی از تیم ها را داشتم ولی بازی مقابل السد آرزوی بود که محقق نشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، داریوش شجاعیان هافبک مصدوم استقلال که در دیدار رفت استقلال و ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده بود پس از سپری کردن دوران نقاهت این روزها در تمرین استقلال شرکت می کند و خود را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده می کند.

خبرگزاری فارس به سراغ داریوش شجاعیان رفت و آخرین وضعیت این بازیکن را جویا شد که در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده می کنید:

* بازگشت به تمرینات استقلال

خدا را شکر بعد از ماه ها دوری با تیم کار می کنم و روندم خوب است. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایطی داشته باشم که بتوانم به تیم کمک کنم.

* روزهای سخت مصدومیت

اینکه میگویند دوران مصدومیت سخت است درست است،به خصوص وقتی کسی از ناحیه رباط مصدوم می شود چون عمل جراحی اش واقعا خیلی سخت است. با اینکه درد داشتم خیلی کار کردم، با کمک آقای دکتر نوروزی و خانم محمدی واقعا تلاش زیادی انجام دادیم که جا دارد از آنها تشکر کنم. واقعا در برهه ای که در استقلال نبودم خیلی دوست داشتم به تیم کمک کنم و امیدوارم به چیزی که لایق هواداران استقلال است برسیم.

* مصدومیت مانع حضور در تیم ملی 

درست است. البته این یک «شاید» است و ممکن بود من هم در لیست بودم.مطمئنا قسمت من هم این بوده ولی من هم خیلی دوست داشتم مصدوم نمی شدم و در 2 تورنمنت مهم و بزرگ جهان شرکت کنم. برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم تیم ملی ما همانطور که در جام جهانی همه خوبی هایش را نشان داد در جام ملت های آسیا به بهترین عنوان برسد چون واقعا لیاقت تیم ملی ایران قهرمانی آسیا است.

* واکنش به لقب" بمب روحیه! 

هواداران استقلال خیلی به من لطف داشتند و زمانی که مصدوم بودم همیشه از من حمایت کردند. حقیقتا من در کل روحیه خوبی دارم و دوست دارم این روحیه را به تیم منتقل کنم. روحیه و انرژی خوب به تیم خیلی کمک می کند. من هم تنها تلاشم این است که روی لب بچه های تیم لبخند بیاورم که با روحیه به زمین بروند. چه در ترکیب تیم باشم و چه نباشم.

* دوستی و رفاقت زیاد با بازیکنان

خدا را شکر من با کل بچه ها خوب هستم و آنها به من لطف دارند.کسی تا به حال به من حرفی نزده ولی مطمئن هستم آنها در دلشان من را دوست دارند(با خنده).مطمئن باشید من هم بچه های تیم را دوست دارم، من با آنها بگو و بخند دارم و در باخت و برد کنار هم هستیم. خوشبختانه بچه ها این موضوع را خیلی خوب درک می کنند و همین موضوع باعث می شود که در نیم فصل دوم به امید خدا موفق شویم.

* شرایط استقلال در این فصل

واقعا از بیرون نگاه کردن از فوتبال خیلی سخت بود. حسرت می خورم چرا اول فصل نبودم و آن زمان مرتب با خودم می گفتم چرا نیستم به تیم کمک کنم. ضمن آنکه اول فصل آن اتفاقات رخ داد و در نقل و انتقالات ما دچار مشکل شدیم ولی دیدید که رفته رفته بچه ها بهتر شدند و با حمایت هواداران به روزهایی که استقلال لایقش است تقریبا رسیده ایم. امیدوارم در نیم فصل دوم هم به جایگاه اصلی برسیم.

داریوش شجاعیان

* حسرت بازی کردن مقابل السد

برای استقلال بازی کردن افتخار است. نمی توانم بگویم از بازی نکردن مقابل کدام تیم افسوس خوردم چون در همه بازی ها دوست داشتم باشم. قسمت من اینگونه بود که مصدوم شوم ولی یکی از بازی هایی که دوست داشتم در آن باشم بازی با السد بود که کاش می توانستم به تیم کمک کنم. دوست داشتم در کل بازی های استقلال باشم ولی این مصدومیت سراغ من نیاید.

* حضور استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا 

گروه امسال لیگ قهرمانان از پارسال سخت تر است ولی دیدید که سال قبل از گروه مرگ صعود کردیم.مطمئن باشید با درایت کادر فنی می توانیم صعود کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

* ماجرای دستبند اهدای وینفرید شفر

 آقای شفر به من و کریمی دستبندی با نام بزرگ استقلال داد که فکر می کنم این کار برای دادن روحیه به ما بود تا در نیم فصل دوم بهتر و جنگنده تر کار کنیم.هواداران مطمئن باشند که من و محسن کریمی تمام تلاشمان را می کنیم که به تیم کمک کنیم.

* دلیل عدم موفقیت استقلال در دو فصل گذشته 

چون ما پارسال و امسال کار را خوب شروع نکردیم ولی نیم فصل دوم ها را خوب شروع می کنیم.به نظرم استارت ما دیر خورد و به همین دلیل به حقمان نرسیدیم ولی امیدوارم نیم فصل دوم همه چیز را جبران کنیم و تیم را به اوج بر گردانیم. انصافا ما هر چه برای هوادارانمان انجام بدهیم کم است.

* درخواست از هواداران استقلال

نیم فصل دوم همیشه نسبت به نیم فصل اول سخت تر است چون تیم ها یکدیگر را خوب می شناسند. اگر هواداران از ما حمایت کنند مطمئن باشید با کمک کادر فنی نتایج خوبی بگیریم.

* صحبت پایانی:

می خواهم این را بگویم تمام کسانی که پیراهن استقلال را می پوشند مسئولیت 2 چندانی نسبت به تیم های دیگر دارند چون استقلال نام بزرگی است و هواداران بزرگی دارد پس طبیعتا انگیزه همه بازیکنان باید بالاتر از چیزی باشد که فکرش را می کنیم. مطمئنا من هم دوست دارم با برگشتم جواب حمایت تماشاگران و دوستداران استقلال را بدهم و با یک کمک کوچک تیم را به جایگاهی برسانیم که لیاقتش را دارند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

داریوش شجاعیان: استقلال پرافتخارترین تیم آسیاست؛ هدفم برای بازگشت موفقیت استقلال است

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار