پرویز مظلومی

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: از همان ابتدا خواستار این بودیم تا یکی از جوانانی که آینده خیلی خوبی در مربیگری دارد به کادر فنی اضافه شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرمربی سابق و سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی حالا خورشید، در خصوص شرایط استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* فتحی تلاش خود را می کند!

آقای فتحی واقعاً تلاش خود را می‌کند تا تیم خوبی را برای نیم فصل دوم داشته باشیم. البته به اعتقاد من تیم خیلی خوبی داریم و با بازگشت آقاخان، شجاعیان و کریمی خیلی به استقلال کمک می‌شود.

* حضور فرهاد مجیدی خواست کمیته فنی بود

ما همیشه در جلسات کمیته فنی، صورت جلسه‌ها را به آقای فتحی تحویل می‌دهیم. از همان ابتدا خواستار این بودیم تا یکی از جوانانی که آینده خیلی خوبی در مربیگری دارد به کادر فنی اضافه شوند و کنار آقای شفر باشد. اگر آقای شفر در آینده از استقلال و ایران رفتند حداقل کادر ایرانی که در کنارش حضور داشتند، برای استقلال باقی بمانند. حضور فرهاد مجیدی خواست کمیته فنی بود و حتی خواستار اضافه شدن یک دستیار خارجی دیگر هم بودیم که خوب و مورد تائید آقای شفر باشد. خوشبختانه با هر دو گزینه هم توافق شد.

 

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار