علی فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: تیم ملی شایسته قهرمانی در آسیا هست و باید آنقدر جسارت و روحیه داشته باشیم که کف توقع از این تیم حضور در فینال باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت‌‌وگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به پیروزی با ارزش تیم ملی ایران برابر یمن در جام ملتهای آسیا، و مشکلات مالی استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* برخی یمن را به اندازه کره و ژاپن بزرگ و ترسناک جلوه دادند

برخی از دوستان رسانه‌ای کی‌روش قبل از بازی با یمن با احتیاط خاصی سعی می‌کردند فضا را به سمتی ببرند که اگر خدای ناکرده تیم ملی نتیجه لازم را مقابل یمن نگرفت، کی‌روش آسیب نبیند. برای همین کم کم فضا به سمتی رفت که یمن را برای ما به اندازه کره و ژاپن بزرگ و ترسناک جلوه دهند. اما دیدیم که فاصله تیم ملی ما با یمن آنقدر زیاد بود که پنج گل به آنها زدیم و می‌‍توانستیم لااقل پنج گل دیگر هم بزنیم.

* انتقادات نسبت به کی روش فنی نیست

کی‌روش مربی بزرگی است و اگر هم انتقادی نسبت به او طرح می‌شود، این انتقادات جنبه فنی ندارد چون او از نظر فنی در بالاترین سطح ممکن است. بلکه انتقاداتی به کی‌روش می‌شود که نسبت به رفتار و اخلاق تند او است. تیم ایران با این بازیکنان بزرگ و توانمند و با یک مربی بزرگ مثل کی‌روش، شایسته قهرمانی در آسیا هست و باید آنقدر جسارت و روحیه داشته باشیم که کف توقع از این تیم حضور در فینال باشد.

* الان هم آقایان پول آینده را پیش خور کردند

روزی که ما از استقلال رفتیم و دوستانی به جای ما آمدند، آقای خادم در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد ما سیصد چهارصد میلیون از پول فصل بعد مان را پیش خورد کردیم. ما همان موقع گفتیم که با مصوبه هیات مدیره این کار را کردیم چون در حال تیم بستن بودیم و در آن مقطع به شدت به آن پول نیاز داشتیم و می توانستیم این پول را بعدا جبران کنیم. حالا مشخص شده که آقایان ۱۵ میلیارد از آینده پیش خور کرده‌اند و این باعث شده تا باشگاه در این مقطع با این مشکل بزرگ مالی مواجه شود و هیچ کس هم اعتراض نمی‌کند. در گذشته اتفاقاتی افتاده که به خاطر پرونده یکسری بازیکن مثل پروپیچ، مگویان و دیگران هزینه‌های سنگینی شد و باعث شد تا این پول پیش خور شود و این خلاء بزرگ مالی الان ایجاد شود. در حال حاضر هم فتحی چاره‌ای ندارد جز این که از هیات مدیره‌اش مصوبه‌ای بگیرد تا بتواند از پول آینده برای مخارج امروز استفاده کند. چون الان و در نقل و انتقالات پول نیاز است.

* بهتر از بازیکنان بزرگتر کمک کنند تمرینات پیگیری شود

به بازیکنان باید حق داد که مطالبه گر حق و حقوق معوقه شان باشند و از این نظر نگران باشند. اما از طرفی آنها باید بدانند استقلال با خیلی تیمهای دیگر تفاوت دارد و این تیم هوادارانی چند ده میلیونی دارد. بهتر است که بازیکنان استقلال و به خصوص بازیکنان بزرگ تر این تیم کمک کنند تا تمرینات این تیم جریان پیدا کند و شرایط از این بدتر نشود. 

* اگر حامی مالی بین دو تیم فرق می گذارد مدیران باید اعلام کنند

به شخصه بعید می دانم چنین چیزی باشد. فکر می‌کنم در حق حامی مالی کم لطفی می‌شود. این حامی مالی به این دو تیم لطف می‌کند و نباید اینطور با آن برخورد شود. اگر به هر علتی حامی مالی در پرداختی هایش بین دو تیم فرق می‌گذارد، مدیران باشگاه باید اعلام کنند. اما باز هم می‌گویم به شخصه بعید می‌دانم چنین چیزی باشد.

 

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار