امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: آرزو دارم که یک روز وقتی بازی استقلال را نگاه می‌کنیم، هر یازده بازیکن این تیم، پرورش یافته آکادمی استقلال باشند.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه جشن قهرمانی تیم امید استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست استقلال هم دقایقی برای حاضران صحبت کرد.

* جوانان سرمایه های باشگاه استقلال هستند

یکی از روزهای خوب من، امروز است که در خدمت شما آینده سازان استقلال هستم. خدمت دوستان می‌گفتم که امروز متاسفانه به این نسل جدید و با استعداد فوتبال ما توجهی نمی‌کنیم. خدمت آقای عبدیان عرض کردم که تک تک این عزیزان سرمایه باشگاه استقلال هستند که کشورهای صاحب فوتبال هم به آنها غبطه می‌خورند چه برسد به کشورهایی که از لحاظ فوتبال فقیر هستند. همیشه آرزو دارم که یک روز وقتی بازی استقلال را نگاه می‌کنیم، هر یازده بازیکن این تیم، از بازیکنان خود استقلال باشند. اگر باشگاه روزی به این جایگاه برسد، موفق است. اگر به دنبال گلچین کردن بازیکن از تیم‌های دیگر برسیم، این توفیق مقطعی است که به هیچ کس وفا نمی‌کند.

* جوانان از بزرگان استقلال الگو برداری کنند

آرزوی همه ما این است که به شما عزیزان رسیدگی کنیم. به هرحال مشکلات زیاد است. به این جمع خوب باید نونهالان، نوجوانان و جوانان استقلال را اضافه کرد که می‌توانند سرمایه استقلال باشند. در اینجا ما میزبان بزرگان و پیشکسوتان بزرگی مثل آقایان کشاورز، قراب، کارگر جم و نسل‌های جدیدتر مثل نوری، ورمزیار و مومنی و دیگر عزیزان هستیم که ثمره‌های این باشگاه هستند. جوانان باید از بزرگان الگو برداری در اول امور اخلاقی و در ادامه در امور فنی داشته باشند. توصیه من به شما این است که احترام و اخلاق را حفظ کنید. احترام گذاشتن به پیشکسوتان خیلی مهم است. از شما جوانان می‌خواهم که حتما درس خود را جدی بگیرید. بازیکنان باید تحصیلکرده و باشخصیت باشند.

* از پیشکسوتان تشکر می کنم

جا دارد از آقای ورمزیار بابت زحماتش در این فصل تشکر کنم. همچنین از آقای مومنی تشکر کنم که در ادامه راه به ما کمک کرد. بار دیگر از پیشکسوتان حاضر تشکر می‌کنم. از حامیان مالی و کسانی که کنار ما هستند مثل آقای عبدیان تشکر ویژه دارم. امیدوارم تک تک این بازیکنان امید را هم بعدا در تیم بزرگسالان ببینیم و آرزو دارم که زنده باشم و ببینم این اتفاق رخ می‌دهد و این بازیکنان را به خارج از ایران ترانسفر می‌کنیم.

امیرحسین فتحی

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه مراسم جشن قهرمانی امیدهای استقلال ابتدا برای حاضرین به ایراد سخنرانی پرداخت و سپس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

* روند تیم‌های پایه؟

رمز پیشرفت باشگاه‌ها در دنیا توجه به تیم‌های پایه است. اگر روزی بخواهیم از بازیکن بی نیاز شویم، باید توجه و اهمیت ویژه‌ای به فوتبال پایه داشته باشیم. کشورهای صاحب سبک از اینجا شروع کرده‌اند و باید از آن‌ها الگو برداری کنیم. باید از استعداد جوانانمان به خوبی استفاده کنیم و آن‌ها را هدایت کنیم و با ایجاد بستر مناسب از استعداد آن‌ها به خوبی بهره برداریم.

* سرمایه گذاری در رده پایه؟

رمز ماندگاری همین است. اگر فدراسیون فوتبال بخواهد توفیقی داشته باشد، باید به رده پایه بیشتر توجه کند. توجه به امور جاری ما را از امور پایه دور نگه می‌دارد. من در کنار همکارانم تلاش می‌کنم تا در رده پایه موفق باشیم. امیدوارم روزی در استقلال بازیکنانی باشند که سال‌ها در استقلال و پایه این باشگاه کار کرده باشند.

* مربیان در رده پایه؟

استفاده مطلوب از بازیکنان، بر می‌گردد به استفاده از مربیان خوب در رده پایه. در همه جای دنیا مربیان حوزه پایه از لحاظ روحی و فنی از دانش خوبی برخوردارند. قرار نیست کسی که در تیم بزرگسالان موفق است، در رده پایه هم موفق باشد.

* بازی ایران و عراق؟

تیم ملی فوتبال ما در سال‌های خوب فوتبالش به سر می‌برد و در دوره غنی‌ای به سر می‌بریم. امیدوارم با حمایت مردم و کمک باشگاه‌ها و فدراسیون، عراق را شکست دهیم و در نهایت به قهرمانی دست پیدا کنیم.

* وضعیت استقلال؟

استقلال شرایط خوبی دارد. همه توان خود را برای حمایت از بازیکنان گذاشته‌ایم و در حد توانمان مشکلات را حل کرده‌ایم و در حال حاضر با نظر سرمربی محترم در یک اردوی خوب حاضر شده‌ایم و امیدوارم یک شروع خیلی خوب در نیم فصل دوم داشته باشیم.

* نقل و انتقالات؟

به محض قطعی شدن مسئله‌ای، از طریق سایت و کانال باشگاه استقلال، اخبار را به عرض علاقمندان و هواداران می‌رسانیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار