علی فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: ترکاندن بمب در نقل و انتقالات یک تخصص است و قرار نیست هر کسی این کار را بلد باشد و انجام دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره صحبت‌های امیرحسین فتحی مبنی بر اینکه در حال آواربرداری بمب‌هایی که مدیران قبلی در این باشگاه ترکانده‌اند، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* آقایان خطای افشازاده و افتخاری در مورد من را انجام ندهند

اولا که ترکاندن بمب در نقل و انتقالات یک تخصص است و قرار نیست هر کسی این کار را بلد باشد و انجام دهد. ما از دوستان بمب نمی‌خواهیم اما ترقه را هم بترکانند ما راضی هستیم. در ثانی آقای فتحی شما دوست من هستی و من در این مدت از شما فقط حمایت کردم و به شما توصیه می‌کنم خطایی که آقایان افشارزاده و افتخاری در مورد من انجام دادند را انجام نده. چون به آنها یاد می‌دادند که به من حمله کنند اما الان زمان این حرف‌ها نیست.

* دستپخت خودتان را جمع کنید

شما کل پولی که باید به نکونام یا حنیف بدهی 2 میلیارد تومان نمی‌شود بهتر است اول همین دستپخت خودتان را  یعنی نیومایر و الحاجی‌گرو که روی هم 10 میلیارد تومان برای باشگاه خرج برداشته را جمع کنی و بگویی خروجی آنها چه بوده است. مردم خودشان متوجه همه اینها می‌شوند و می‌فهمند خروجی آنها چه بوده و خروجی نکونام و حنیف چه بوده.

* توانایی بمب ترکاندن ندارید، حداقل ترقه بترکانید

این فرافکنی را کنار بگذارید اگر توانایی بمب ترکاندن ندارید حداقل ترقه بترکانید ضمن اینکه بازیکنانی که بعد از من به استقلال آمدند بیرون از این تیم بالغ بر 30 میلیارد هزینه داشتند. آیا زمان من پولی بوده که بدهیم و خروجی هم نداشته باشیم؟ در 3 سال آخری که در باشگاه استقلال بودم 60 میلیارد هزینه کردم و برای این باشگاه یک قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و یک سومی در آسیا آوردم. اما شما و دوستان دیگرتان  که مورد حمایت آقایان در وزارت ورزش هستید با 300 میلیارد تومان در این چند سال فقط یک جام حذفی آورده‌اید. در واقع شما و دوستان قبلی شما با هزینه 300 میلیارد تومانی فقط یک جام آورده‌اید اما من با 20 میلیارد تومان 2 جام برای استقلال آوردم. مردم برای قضاوت کردن کافی هستند.

 

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار