d36cce4b 8222 4820 9697 66db1b665298

سرمربی استقلال معتقد است تیم پدیده برای گرفتن یک امتیاز به تهران آمده بود و برای کسب همین یک امتیاز فقط دفاع کرد

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی در نشست خبری پس از دیدار مقابل پدیده اظهار داشت:  بازی خوبی بچه ها انجام دادند و فقط متاسفانه گل نزدند. ما حتی یک موقعیت هم به حریف ندادیم. این در حالی بود که تیم حریف اتوبوسی دفاع کرد. 

وی افزود: برخلاف صحبت هایی که در کنفرانس دیروز شد، مربی حریف برای برد نیامد و فقط به قصد گرفتن یک امتیاز آمد. برای وی احترام قائلم و به آن ها هم خسته نباشید می گویم.

مظلومی خاطرنشان کرد:بچه ها تلاش خود را کردند و به آن ها خسته نباشید می گویم. متاسفانه چشمی را از دست دادیم و او را بردند که ام آر آی بگیرد و دعا کنید چیزی نباشد. جابر هم دچار کشیده شدن عضله شد.

سرمربی استقلال درباره دریافت کارت زرد مهدی رحمتی گفت: یک سری اخطارها را بیخود بی جهت گرفتیم که در این باره با بازیکنان صحبت می شود. 

مظلومی اذعان داشت: ما هفت بازی بعد از عید داریم و امیدواریم تیم های مقابل ما فوتبال بازی کنند. 

سرمربی استقلال در رابطه با داوری مسابقه تصریح کرد: به تیم داوری خسته نباشید می گویم. قرار شد در رابطه با داوری صحبت نکنم. وجدانا خودتان قضاوت کنید؛ چهار دقیقه باید وقت تلف شده می گرفت؟ امیدوارم آن ها که در برنامه شان تایم تلف شده می گیرند، وقت تلف شده ما را هم محاسبه کنند. من هم در پایان مسابقه این مساله را به آن ها گوشزد کردم.

وی درباره محسن کریمی گفت: دو تعویض ما روی مصدومیت رخ داد. مربیان معمولا سومین تعویض را با احتیاط انجام می دهند اما امروز مجبور شدیم که 20 دقیقه مانده به پایان بازی تعویض کنیم.

 مظلومی درباره اینکه داوری چهارم باید مدیریت بیشتری در کنار زمین انجام می‌داد چرا که پدیده‌ای ها هر کاری می‌خواستند کنار زمین انجام می‌دادند اظهار داشت: در هر صورت داور چهارم و ناظر بازی باید این مسایل را مدیریت می‌کردند من که نمی‌توانم این شرایط را کنترل کنم. ان‌شاءالله که مشکلی نبوده است.

کاپ

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار