9dd06efd 3684 4d5a 85a9 b84532a847bd

نصرالله عبدالهی مشاور مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:مهدی رحمتی از عمد کارت زرد نگرفته است

به گزارش استقلال نیوز نصرالله عبدالهی در گفتگو با کاپ درباره بازی استقلال و پدیده اظهار داشت: استقلال در این بازی خوب بازی کرد. موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم. تنها ایراد ما در این بازی این بود که نتوانستیم گل بزنیم.

وی در ادامه افزود: البته باید بگویم از دست دادن این امتیازات در بازی های آینده به ضرر ما خواهد بود. درست است که تیم های دیگر هم روز گذشته امتیاز از دست دادند اما کسب پیروزی در این بازی می توانست فاصله ما را با دیگر تیمهای صدر جدول بیشتر کند.

مشاور ویژه افشارزاده درباره عملکرد داوری تصریح کرد: داوری چندان مشکلی نداشت و می توان گفت اشتباهاتش تاثیرگذار نبود. درباره صحنه ای هم که می گویند توپ از خط رد شده؛ ابتدا باید بگویم من چیزی ندیدم اما اگر چنین باشد می توانیم بگوییم داوری به ضرر ما بوده است.

وی درباره علت خط خوردن حنیف عمران زاده از لیست 18 نفره استقلال بیان داشت: حنیف به دلیل مسائل فنی و همچنین تنبیهی از لیست بازی خارج شد و این تصمیم کادر فنی بود.

عبداللهی درباره کارت زرد بی مورد برزای خاطرنشان کرد: این بازیکن پس از سوت پایان مسابقه به داور اعتراض کرده و کارت زرد بی مورد گرفته است. در صورتی که کادر فنی گزارشی از این بازیکن به بنده ارائه کند؛ در خصوص وی تصمیم گیری خواهد شد. به احتمال فراوان و با این تفاسیر او تنبیه خواهد شد.

 وی درباره شایعه عمدی بودن کارت گرفتن مهدی رحمتی اذعان داشت: من چنین چیزی را تکذیب می کنم. رحمتی در اوج ناراحتی کارت گرفت و باید بگویم نبود او در بازی بعدی تاثیرگذار است چون مهدی مهره بزرگ و قابل اتکایی در تیم ما به حساب می آید.

مشاور ویژه افشارزاده در پاسخ به این سوال که چرا پاداش کادر فنی که قرار بود دیروز واریز شود؛ پرداخت نشد؛ گفت: مشکل خاصی در این باره وجود ندارد. شنبه این پول به حساب اعصای کادرفنی واریز خواهد شد.

عبداللهی در پایان درباره مصدومیت شدید روزبه چشمی که منجر به از دست دادن فصل برای او شد؛ اظهار داشت: واقعا این اتفاق ناراحت کننده بود. خود این بازیکن هم بسیار ناراحت شد. امیدوارم هر چه زودتر روزبه بهبود پیدا کند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار