مجید نامجومطلق

پیشکسوت و مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: تیم ملی ایران شرایط بسیار خوبی دارد بازیکنان باتجربه خوبی در اختیار کادر فنی ست و همین یک پوئن مثبت به شمار می‌رود.

     

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص شرایط تیم ملی پیش از اعزام به بحرین برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

  

* شرایط تیم ملی پیش از اعزام به بحرین؟

تیم ملی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد بازیکنان باتجربه خوبی در اختیار کادر فنی قرار دارد و همین یک پوئن مثبت به شمار می‌رود.

به اعتقاد من تیم ملی هر وقت در شرایط سخت قرار دارد عملکرد بهتری داشته است و امیدوارم این بار هم  بازیکنان بتوانند از این مرحله عبور کنند و به جام جهانی صعود کنند.

* خیلی‌ها معتقدند تیم ملی باید دیدار دوستانه برگزار می‌کرد؟

این نظر سرمربی تیم ملی بوده که بازی تدارکاتی انجام نگیرد به نظرم بازیکنان از لحاظ هماهنگی در شرایط خوبی هستند و می‌توانند در این چهار بازی به موفقیت برسند.

* از استقلال فقط یک نفر در فهرست تیم ملی قرار دارد؟

این را باید قبول کنیم که شاکله اصلی تیم ملی را بازیکنان لژیونر تشکیل می‌دهند از استقلال فرشید اسماعیلی و وریا غفوری می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند اما به هر حال تشخیص سرمربی تیم ملی این بوده که فقط قایدی به تیم ملی دعوت شود.

قایدی امسال عملکرد بسیار خوبی داشته و هدفش این بود که در تیم ملی حضور داشته باشد امیدوارم تیم ملی شایسته ایران یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی باشد.

* کریم باقری به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارد؟

این اتفاق بسیار خوبی است و به نظرم او می‌تواند پل ارتباطی خوبی بین بازیکنان و کادر فنی باشد. او بازیکن بسیار توانمندی بود و از طرفی بازیکنان هم احترام ویژه‌ای برای وی قائل هستند.

* دولت قصد دارد سهام استقلال را واگذار کند؟

نمی‌دانم چرا باید از دولتی که چند روز از آن باقی مانده این اتفاقات در آن بیفتد خواسته‌ام از مسئولین این است که چند روز صبر کنند تا در شرایط بهتری سهام تیم واگذار شود چرا باید به استقلالی که این همه ارزش دارد به قیمت ارزان فروخته شود.

اخبار تیم ملی

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ چرا به خصوصی سازی سازمان فرهنگی ورزشی تاج(استقلال) ایران در هر دولتی "نه" می گوییم؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار