دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط خوبی داریم و جو تیم ما خیلی عالی است، ما هر چه داریم خواهیم گذاشت  تا در این بازی آخر با دست پر خارج شویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی مقابل عراق که فردا(سه شنبه 25 خرداد ساعت 21:00) در منامه برگزار می‌شود، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که در ادامه می خوانید:

                

* دیدار ایران و عراق؟

شرایط خوبی داریم و جو تیم ما خیلی عالی است، ما هر چه داریم خواهیم گذاشت  تا در این بازی آخر با دست پر خارج شویم.

برای بازیکنان و مربی عراق احترام زیادی قائل هستییم. آنها مربی خوبی دارند و در مجموع تیم قابل احترامی هستند.

* در روزهای اخیر تمرینات تیم ملی بسیار شاداب برگزار شده است و اینکه طی روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر اینکه برخی بازیکنان عراق در بازی فردا حضور ندارند؟

ما از ترکیب تیم ملی عراق اطلاعات کاملی نداریم. همیشه وقتی یک بازیکن بازی می‌کند معنی‌اش این است که یک بازیکن دیگر باید بیرون بنشیند. مطمئنا ترکیب عراق مقابل تیم ما بهترین ترکیبی است که آنها استفاده خواهند کرد.

در مورد جو تیم ملی ایران هم درست گفتید. فضای خوبی بر تیم ما حاکم است و خیلی امیدواریم این جو را به بازیکنان منتقل کنیم. ما هنوز یک قدم مهم برای پشت سر گذاشتن این تورنمنت با موفقیت در پیش داریم.

به گزارش استقلال نیوز، احسان حاج صفی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌ ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق اظهار داشت:

خدا را شکر شرایط تیمی ما چه از نظر فنی و چه از نظر روحی و روانی بازی به بازی  خیلی بهتر شده و تیم ما برای بازی فردا آماده است.

همه می‌دانیم بازی سختی داریم. دیدارهای ایران و عراق همیشه سخت و البته جذاب و پر گل بوده است.امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب از آب در بیاید و در نهایت بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و همه مردم را خوشحال کنیم.

از روزی که به بحرین آمدیم شرایط را درک کردیم و می‌دانستیم امتیازات ساده‌ای را در دور رفت از دست دادیم به همین دلیل همقسم شدیم که اینجا جای امتیاز از دست دادن نیست. با هم صحبت کردیم و همه تمرکز کردیم تا از این گروه صعود کنیم.

تیم ملی کشورمان لیاقت صعود از این گروه را دارد و همه ما بازیکنان یک هدف داریم که از این مرحله بالا برویم. خوشبختانه جو فوق‌العاده ای در تیم ما حکمفرما شده و پیشکسوتان فوتبال و مردم از ما حمایت کردند و به همین دلیل تیم سرحال بود. انرژی مثبت همه مردم در این بازی ها به ما کمک کرد و امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب را انجام بدهیم تا بتوانیم برنده بازی شویم.

اخبار تیم ملی

 

 


 مطالب مرتبط:

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ کامبوج دو رقمی شد؛ برد پرگل ملی پوشان پیش از فینال با عراق

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ فرار از کابوس بحرین با طلسم شکنی اسکوچیچ؛ سردار بحرینی‌ها را دار زد!

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ تیم ملی با برد آغاز کرد؛ مقابل هنگ کنگ ناهماهنگ بودیم و خوش‌شانس!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار