ستار همدانی

پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال(تاج) گفت: برای شکست عراق باید تمرکز کافی داشته باشیم تا با خیال راحت به دور بعد صعود کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانیی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، درباره شرایط تیم ملی پیش از بازی با تیم ملی عراق، صحبت های جالبی انجام داد که در ادامه می خوانید:

  

* فوتبال ما و عراق شباهت زیادی به هم دارد

عراق همیشه تیم قدرتمندی بوده و سرسخت، سختکوش و فیزیکی بازی می‌کند. فوتبال این تیم به ما خیلی نزدیک است و بازی‌های دو تیم با توجه به انگیزه‌ای که عراقی‌ها دارند، همیشه خوب و جذاب است.

* مقابل ضعیف ترین تیم ها هم از قبل برنده نیستیم

مقابل عراق برد و باخت‌های زیادی داشتیم ولی این بار برای اینکه جشن صعود بگیریم، باید پیروز شویم. شرایط این مسابقات به نحوی است که حتی مقابل ضعیف‌ترین تیم‌ها نیز نمی‌توانیم بگوییم از پیش برنده هستیم؛ عراق که دیگر جای خود دارد. این تیم بازیکنان خوبی دارد و مطمئناً برای برد باید تمرکز بالایی داشته باشیم.

* فضای انگیزشی زیادی در تیم ندیدم

امیدوارم بازیکنان بتوانند با تمرکز بالا دستور‌ات کادر فنی را به خوبی اجرا کنند. در بازی کامبوج احساس کردم بچه‌ها مقداری از فضای صعود دور شده‌اند و فضای انگیزشی زیادی در تیم ندیدم، به خاطر همین برای بازی با عراق مقداری ترس دارم. البته که در ترکیب تیم تغییراتی وجود داشت ولی در مجموع انگیزه لازم را برای صعود در بین بازیکنان خیلی حس نکردم.

* باید فقط به فکر 3 امتیاز باشیم تا با خیال راحت صعود کنیم

باید فقط به فکر 3 امتیاز باشیم تا با خیال راحت صعود کنیم. برای پیروزی و صعود به عنوان تیم اول، بچه‌ها باید تمرکز خیلی بالا‌تری نسبت به مسابقات قبلی داشته باشند. باید عطش پیروزی در همه بازی‌ها وجود داشته باشد.

* صعود به عنوان تیم دوم برای ما افت دارد

امیدوارم برابر عراق پیروز شویم و به عنوان تیم اول صعود کنیم. فوتبال شاید تنها موردی است که این روز‌ها می‌تواند به مردم روحیه بدهد و ان‌شاءالله بچه‌ها بتوانند با یک برد خوب دل مردم را شاد کنند. درست است که با کسب تساوی هم شانس صعود به عنوان تیم دوم وجود دارد اما بهتر است با پیروزی و کسب سه امتیاز بدون دردسر و اما و اگر صعود کنیم. برای ما افت دارد که در این مرحله از مسابقات به عنوان تیم دوم بالا برویم.

اخبار تیم ملی ایران

 

 


 مطالب مرتبط:

شرایط صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر / عراق را ببر و به اما و اگر کاری نداشته باش!

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ مهدی قائدی: همه می‌گویند مثل خداداد عزیزی بازی می‌کنم؛ باید عراق را شکست دهیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار