845309ee 9db4 4c7b 840e 2640a844afa5

اشتیلیکه سرمربی تیم ملی کره جنوبی در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت:مشت های گره کرده و ماسک های صورت یک رفتار طبیعی بوده است!

به گزارش استقلال نیوز اولی اشتیلیکه در نشست خبری تیمش پیش از دیدار مقابل ایران اظهار داشت: در واقع این مسابقه بسیار مهمی برای تیم های اول و دوم است. هر دو تیم می دانند که بازی بسیار حساسی برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه دارند.

وی افزود: همان طور که عرض کردم حساسیت این بازی بالا است اما ما اینجا هستیم که بازی جوانمردانه انجام دهیم و این دیدار را باید پیروز از میدان خارج شویم. 

سرمربی کره جنوبی در پاسخ به این سوال که تجربه دو سال پیش شما در ایران چه کمکی به بازی فردا می کند، ادامه داد: آن مسابقه دوستانه بود. انتظار داریم که در بازی دیروز استادیوم کاملا پر شود و فشار بیشتری روی ما باشد. ضمن اینکه ایران بازی کاملا تدافعی انجام داد.

وی درباره اینکه کره جنوبی قبلا شکست های زیادی از ایران خورده است و همچنین درباره ماسک زدن آنها تصریح کرد: ما ماسک ها را در کشور خودمان هم می زنیم. ما معمولا به کشورهایی که سفر می کنیم این ماسک ها را می زنیم. همچنین درباره مشکلات مثل نمایش مشت یک چیز نرمال و معمول است. قبل از سفرمان به ایران این کار را انجام دادیم. ما اینجا هستیم یک بازی جوانمردانه انجام دهیم و نمی خواهیم کاری در غیر از مستطیل سبز انجام دهیم. امیدوارم تیمی که شایسته است به برتری برسد. 

اشتیلیکه درباره اینکه انتظار دارند فردا استادیوم پر شود چه تاثیری بر روی شما دارد، ادامه داد: بیشتر بازیکنان ما عادت دارند در چنین ورزشگاهی بازی کنند و با این جو آشنا هستند. مسابقه ای که در چین برگزار کردیم تقریبا ورزشگاهی شبیه ورزشگاه آزادی داشت. بازیکنان توانسته بودند به این مساله عادت کنند. فشار که روی تماشاگران بیاید داوران باید آن را کنترل کنند.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان کره ای در کشورشان مصاحبه های بدی انجام دادند، گفت: این خبری که شما گفتید دو، سه روز است که من شنیدم. کاملا از حضورمان در تهران راضی هستیم. کشور ما کشور کاملا دموکراتیک است و در تاریخ تلاش کردیم تا این کشور را به دست آوردیم. از این جهت هرکسی می تواند هر اظهارنظر داشته باشد. 

سرمربی کره جنوبی درباره هدف واقعی تیم کره بیان داشت: همیشه هدف بازیکنان ما وقتی پایشان را به زمین می گذارند کسب پیروزی است. 

وی افزود: بازی بین تیم های اول و دوم است. به همین خاطر یک بازی خیلی سطح بالا داریم. ما در سال 2015 فقط دو شکست داشتیم. در بازی فردا انتظار داریم تاریخ سازی کنیم و به پیروزی دست پیدا کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار