a60e249a e0e8 4d14 8a84 2c27246d6137

کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی ایران و کره گفت:تیم ما کاملا آماده است و بازیکنان با انگیزه آماده بازی فردا هستند

به گزارش استقلال نیوز کارلوس کی روش درنشست خبری پیش از بازی مقابل کره جنوبی اظهار داشت: 

به اصحاب رسانه و ایرانی ها و کره جنوبی ها خوش آمد می گویم. مطمئنا با توجه به تعداد اصحاب رسانه ای که اینجا هستند، فردا بازی است که جذابیتش بسیار بالا است. مطمئنا بازی فردا با کره جنوبی قسمتی از رقابت پرفشار ما در راه رسیدن به جام جهانی است. بازی دشواری با کره جنوبی داریم که تاریخچه بسیار غنی دارد. بازی فردا رقابتی سخت در مسیر جام جهانی است.

وی افزود:

تیم ما کاملا آماده است و بازیکنان با انگیزه آماده بازی فردا هستند. مخصوصا با دانش اینکه این ایام، ایام خاصی برای جامعه ایرانی است وظیفه ما این است که فردا با عملکرد خوبمان بتوانیم به پیروزی برسیم. حتی با حضور خود در استادیوم امیدوارم هواداران ما را مقابل کره جنوبی حمایت کنند. در کلام آخر از طرف تیم ملی و تک تک بازیکنان این ایام را تسلیت عرض می کنم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره آمادگی دژاگه و جهانبخش افزود:

در ازبکستان هم تک تک بازیکنان آمادگی داشتند. برای این بازی هم همان مطلب صدق می کند. خدا را شکر همه بازیکنان آماده است که این موضوع برای من سبب دردسر شده برای یازده بازیکن اصلی. امیدوارم بتوانم با کمک خداوند بهترین انتخاب را برای بازی فردا انجام دهم.

کی روش در خصوص ماسک ها و مشت های گره کرده کره ای ها گفت:

نگاه من نه تهدید است نه فرصت. ما فوتبالیست هستیم و دنبال کسب نتیجه. امیدوارم بتوانیم باعث دلگرمی مردم شویم. ما فقط می توانیم در زمین چمن پیروز شویم و توجهی به این گونه صحبت ها نداریم. برای ما بازی مقابل کره یک چالش است. هربار مقابل کره بازی می کنیم چیزهای زیادی یاد می گیریم. مقابل کشور کره که میزبان رقابت های جام جهانی را داشته است ما چیزی برای از دست دادن جلوی این تیم نداریم و تلاش می کنیم به این بازی به عنوان یک بازی برای صعود به جام جهانی نگاه کنیم. در انتها مطمئن هستم در دیگر دیدارها فوتبال خوبی داریم.

وی درباره اینکه بلیت های طبقه دوم ورزشگاه آزادی به فروش نرفته افزود:

این مسائل به من ربطی ندارد ولی امیدوار هستیم هواداران حضور پیدا کنند نه تنها به خاطر ایجاد اتحاد بلکه به خاطر اینکه هواداران این فرصت را خواهند داشت تا بازی فوق العاده ای را فردا ببینند. امیدواریم این مسائل فردا حل شود و شاهد حضور پرشور هواداران باشیم. مساله ای که فردا حائز اهمیت است این است که بازیکنان باید با انگیزه و تعهد به زمین بروند و عملکرد خوب خود را به نمایش بگذارند و باعث پیروزی شوند. یکبار برای همیشه می گویم با حضور جنگ های رسانه ای فوتبال نمی توانید در روزنامه ها برنده شوید بلکه باید در زمین چمن و مستطیل سبز پیروز شوید. بازیکنان می دانند که باید زجر بکشند و بتوانند فردا کره جنوبی را شکست دهند. وقتی فردا صاحب توپ هستید باید با کمال آرامش بازی تان را انجام دهید و استرس نداشته باشید. امیدوارم فردا هواداران بتوانند بازی خوبی را تماشا کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال خبرنگار کره ای مبنی بر اینکه از زمانی که شما سرمربیگری تیم ایران را به عهده گرفتید مقابل کره جنوبی پیروزی زیادی داشتید، بیان داشت:

من واقعا خوش شانس هستم که این بازیکنان زیبا و دوست داشتنی را در اختیار دارم. بازیکنان زحمت کشیدند و علت، آنها هستند.

وی در پایان گفت:

کره جنوبی بازیکنان خوبی دارد. من نمیخواهم بازیکنان کره ای را بزرگ کنم ولی شاخص ترین بازیکنش «کو جا چئول» بود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار