کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: عدم دعوت از منتظری، شجاعی، تیموریان و حیدری به این معنا نیست که از لیست تیم ملی کنار گذاشته شده اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بعد از اعلام اسامی 24 بازیکن برای دو دیدار باقیمانده مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

 

* بدون شکست و گل خورده به جام جهانی می رویم

دیدار مقابل کره جنوبی و سوریه، دو مسابقه تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی هستند و از آنجایی که تیم ملی، پیش از این دو بازی، به جام جهانی صعود کرده است، تمرکز خود را روی اهدافی که پیش‌رو داریم گذاشته و استانداردها و رکوردهای یوزهای ایرانی (بدون شکست و گل خورده) را حفظ می‌کنیم. از سوی دیگر به فکر آینده تیم ملی هستیم و برنامه‌ریزی دقیقی را برای آماده‌سازی ملی‌پوشان جهت شرکت در جام جهانی روسیه، آغاز کرده‌ایم.

* دیدار با کره و سوریه فرصت مناسبی برای آماده سازی ست

با دیدار مقابل کره جنوبی و سوریه و برگزاری کمپ‌های تدارکاتی می‌توانیم فرصت مناسبی را به دست آوریم و آماده‌سازی خوبی را برای جام جهانی آغاز کنیم تا بازیکنان در بازی‌ها و کمپ‌های تدارکاتی تجارب مهمی را کسب کنند.

* برای جام جهانی 37 نخبه در اختیار دارم

این مسابقات را با همان انگیزه و استانداردی که داشته‌ایم، انجام می‌دهیم و با توجه به اهدافی که برای آینده داریم، برنامه‌های خود را اجرا می‌کنیم. ما یک گروه 37 نفره بازیکنان نخبه را برای آماده‌سازی در جام جهانی روسیه در اختیار داریم و اکنون با این مسابقات سعی می‌کنیم از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

* زمانی می‌آموزیم که با بهترین تیم‌ها مسابقه دهیم

برای آوردن بازیکنان جوان‌تر به تیم و آماده‌سازی جام جهانی روسیه از بازیکنانی چون روزبه چشمی (دفاع)، امید نورافکن (هافبک) و سامان قدوس (مهاجم) استفاده کرده‌ایم. همان‌طور که هنگام ورود به کره جنوبی اعلام کردم، باید بگویم که زمانی می‌آموزیم که با بهترین تیم‌ها مسابقه دهیم.

* منتظری، شجاعی، تیموریان و حیدری با تیم ملی ادامه ‌می‌دهند

بنابراین، لیست دعوت شده، استراتژی ما را برای کار با گروهی از 37 بازیکن نخبه منعکس می‌کند. ضمن اینکه این لیست و تفکرات بدان معنی نیست که بازیکنان باتجربه‌ای که برای همیشه با خود داشتیم، کنار بگذاریم. بازیکنانی مانند پژمان منتظری، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری به کار خود در لیست 37 نفره بازیکنان نخبه به‌عنوان گزینه‌های مهم برای تیم ملی ادامه می‌دهند.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار