ترکیب تیم ملی ایران

یازده مرد منتخب کارلوس کی روش برای دیدار مقابل کره جنوبی مشخص شدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، با نظر کارلوس کی روش ترکیب تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد انصاری، میلاد محمدی، رامین رضاییان، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد

ترکیب ایران مقابل کره جنوبی

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی ایران که به عنوان صدرنشین مقتدرانه راهی جام جهانی شده در این دیدار برای حفظ رکورد شکست ناپذیری اش در این رقابت ها از ساعت 16:30 در ورزشگاه سئول به مصاف کره جنوبی می رود. کره ای ها با 13 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند و ازبکستان که امروز در پکن مهمان چین خواهد بود با 12 امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد. دیگر دیدار این گروه را سوریه و قطر برگزار خواهند کرد.

دیدارهای آخر این گروه روز سه شنبه هفته آینده 14 شهریور ماه برگزار می شود و طی آن ایران در ورزشگاه آزادی تهران میزبان سوریه خواهد بود، کره جنوبی در دیداری سرنوشت ساز در تاشکند مهمان ازبکستان است و قطر در دوحه از چین میزبانی می کند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار