روزبه چشمی

هافبک جوان تیم ملی و استقلال گفت: اگر کادر فنی صلاح بداند در بازی مقابل سوریه برای حفظ رکورد گل نخوردن تیم ملی تلاش می کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی هافبک جوان استقلال که اولین حضورش در ترکیب تیم ملی مقابل کره جنوبی تمجید کارشناسان را در پی داشت از وضعیت تیم ملی ابراز رضایت کرد و بازی مقابل سوریه را دیداری سخت و دشوار توصیف کرد.

 

* دیداری سخت مقابل سوریه

خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و بازی خوبی هم مقابل کره جنوبی انجام دادیم. الان هم باید در آخرین بازی با تیمی مصاف دهیم که در حال حاضر در رده سوم است و شانس صعود به جام جهانی دارد. مطمئنا بازی سختی پیش روی ماست و باید هوشیار باشیم تا بتوانیم با کسب 3 امتیاز جشن خوبی برای صعود به جام جهانی بگیریم.

* خوشحالی از حضور در تیم ملی

خوشحالم که در اولین بازی رسمی برای تیم ملی ملی بزرگسالان توانستم مقداری بازی کنم اما تلاش می‌کنم که چه در بازی آینده و چه اگر کادر فنی صلاح بداند در اردوهای بعدی تیم ملی حضور داشته باشم. 

* بیانیه مشترک ملی پوشان

در خصوص بیانیه مشترک ملی‌پوشان در خصوص مشکلات تیم ملی صحبتی نمی‌کنم. 

* رکوردی جهانی

صعود بدون گل خورده به جام جهانی حاصل زحمات کادر فنی و بازیکنان بوده است و از اولین بازی تلاش کردم تا گل نخورم و امیدوارم در بازی آخر هم این روند ادامه داشته باشد و گل نخوریم تا یک صعود خوب به جام جهانی داشته باشیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار