تیم ملی ایران

سرمربی تیم ملی در حاشیه تمرین امروز گفت: لیست نهایی دعوت شدگان به اردو تیم ملی را یکشنبه شب و بعد از اتمام لیگ های اروپایی اعلام خواهد کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالی نخستین تمرین تیم ملی امروز(جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در روزهای گذشته اسامی بازیکن دعوت شده به تیم ملی از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام نشد و تنها برخی باشگاه‌ها خبر از حضور بازیکنانشان در تیم ملی دادند.

در تمرین امروز تیم ملی، اهالی رسانه در ابتدا با دیدن بازیکنان به دنبال یاداشت اسامی بازیکنان دعوت شده بودند تا مشخص شود چه بازیکنانی برای دو دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل توگو و روسیه به تیم ملی دعوت شدند. حضور مهدی طارمی که از سوی فیفا با محرومیت مواجه شده در اردوی تیم ملی از نکات بسیار جالبی ست که گویا فقط در ایران اتفاق می افتد. ضمن اینکه کارلوس کی روش در خصوص عدم دعوت از کاوه رضایی مهاجم اماده این روزهای تیم شارلوا بلژیک مدعی شده او به دلیل همراهی تیمش نمی تواند در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند.

کی روش در خصوص عدم انتشار لیست تیم ملی گفت: دلیل این موضوع این است که لیست نهایی تیم ملی بعد از بازی‌های یکشنبه لیگ‌های اروپایی اعلام خواهد شد و بخشی از بازیکنانی که در حال حاضر در تمرین تیم ملی حضور دارند جهت بررسی عملکرد آنها از سوی کادرفنی تیم ملی در یکی، دو روز اخیر حاضرند و لیست نهایی تیم ملی شامگاه یکشنبه اعلام می‌شود.

اسامی نفراتی که در تمرین امروز تیم ملی حضور داشتند به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، حامد لک، رشید مظاهری، وریا غفوری، حسین ماهینی، محمد انصاری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، محمدرضا خانزاده، دانیال ماهینی، سعید آقایی،  امید ابراهیمی، روزبه چشمی، کمال کامیابی‌نیا، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی، وحید امیری، اشکان دژاگه، امید نورافکن، وحید محمدزاده، اکبر ایمانی، مهدی طارمی، مرتضی تبریزی و ساسان انصاری 

 

به گزارش استقلال نیوز، همچنین سامان قدوس بازیکن تیم فوتبال اوسترساند سوئد تصمیم خود را برای حضور در تیم ملی ایران اعلام کرد. او پس از انتخاب ایران گفت:

می‌خواهم از جان اندرسون(سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد) به خاطر دادن این فرصت استثنایی و اعتمادش قدردانی کنم. با این حال من تصمیم قطعی خود را برای بازی در تیم ملی فوتبال ایران گرفته‌ام. فرصت استثنایی برای انتخاب یکی از دو تیم ملی فوتبال داشتم. این افتخاری بزرگ برای من و خانواده‌ام بود که با استفاده از این فرصت استثنایی از میان سوئد و ایران یکی را انتخاب کنیم. من در سوئد بزرگ شدم و رشد یافتم. اینجا راه‌رفتن را یاد گرفتم. فوتبال را آموختم و اولین‌ شعرها را در کتاب‌ها در مدرسه خواندم. به خاطر این مسائل همواره قدردان هستم. همیشه عاشق این کشور خواهم بود. کشوری که باعث پیشرفت من و خانواده‌ام شد. تصمیم قطعی و نهایی من بازی در تیم ملی فوتبال ایران است. می‌خواهم از این فرصت استفاده و برای تیم ملی فوتبال سوئد در مسیر راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه آرزوی موفقیت کنم.

تیم ملی ایران 13 و 18 مهر در دو دیدار دوستانه به ترتیب در ورزشگاه آزادی و شهر کازان به مصاف توگو و روسیه می‌رود.

 

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار