دیدار دوستانه ایران و پاناما

تیم ملی ایران در دیداری دوستانه در شهر گراتس اتریش، مقابل تیم ملی پاناما به پیروزی رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور مقتدرانه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می کند در ادامه برنامه آماده سازی خود از ساعت 22:00 پنجشنبه در شهر گراتس اتریش به مصاف تیم ملی پاناما رفت که این بازی با برتری ۲ بر یک ایران همراه بود. در این دیدار اشکان ژاگه و سامان قدوس برای ایران گل زدند.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی(۶۷ سیدجلال حسینی)، وریا غفوری(۵۸ رامین رضاییان)، سعید آقایی، احمد عبدالله‌زاده، سعید عزت‌اللهی(۵۸ علی کریمی)، سامان قدوس(۷۷ وحید امیری)، اشکان دژاگه(۶۷ علیرضا جهانبخش)، مهدی طارمی(۵۸ سردار آزمون) و کریم انصاری‌فرد

 

  ایران 2-1 پاناما

□ اشکان دژاگه 16(پنالتی), سامان قدوس 19

□ گابریل تورس 38(پنالتی)

ورزشگاه: UPC-Arena,Graz

داور: مانوئل شوتنگروبر (اتریش)

 

* خلاصه دیدار

شروع این دیدار برای شاگردان کارلوس کی روش پرقدرت و هجومی بود و مردان سفیدپوش ایران توانستند در ۲۰ دقیقه اول دو بار دروازه حریف خود را باز کنند. ابتدا در دقیقه ۱۴ کریم انصاریفرد درون محوطه جریمه از سوی بازیکن حریف سرنگون شد که داور اعلام ضربه پنالتی کرد. این ضربه را اشکان دژاگه در دقیقه ۱۵ به گل برتری تبدیل کرد. 

چهار دقیقه بعد نوبت به سامان قدوس رسید تا نخستین گل ملی خود را برای تیم ملی ایران به ثمر برساند. او با نفوذ داخل محوطه جریمه با ضربه ای دقیق گل دوم را برای تیم کشورمان به ثمر رساند. 

بعد از این دو گل تیم پاناما که به تیم مردان کانال مشهور است، هجومی تر به بازی ادامه داد و در همین نیمه اول یک تعویض نیز انجام داد. د ردقیقه ۳۸ این دیدار روزبه چشمی درون محوطه جریمه مهاجم حریف را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. این ضربه را گابریل تورس به گل اول پاناما تبدیل کرد. 

شروع نیمه دوم با حمله خطرناک تیم پاناما همراه شد و این تیم می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه مهاجم این تیم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد کارلوس کی روش دست به سه تعویض زد تا قدرت تهاجمی ایران را بیشتر کند البته این تعویض ها تا پایان بازی ادامه داشت و بازیکنان پرتعدادی وارد زمین شدند تا کی روش بتواند اکثر بازیکنان را محک بزند. 

پاناما پس از آنکه دقایق ابتدایی نیمه دوم را از آن خود کرده بود در میانه های این نیمه افت کرد و این ایران بود که حملات و نظم بهتری را در دستور کار خود قرار داد و موقعیت هایی را هم ایجاد کرد اما نتوانست به گل سوم دست پیدا کند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار