کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وزیر ورزش صحبت از صعود تیم ملی به دور بعد جام جهانی و انجام هفت بازی دوستانه کرده، اما هنوز بودجه مشخصی نداریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی در زمین پژوشگاه صنعت نفت درباره فهرست تیم ملی و اینکه مهدی تارتار گفته از پارس جنوبی بازیکنی دعوت نشده است، مدعی شد نظر همه مربیان در مورد لیست تیم ملی مهم است اما ما نه تنها همه بازی‌ها را می‌بینیم بلکه عملکرد تک تک نفرات را زیر نظر داشته و آنالیز می‌کنیم.

* چند جوان را دعوت کردم تا شرایطشان را زیر نظر بگیرم

علاقه دارم که یکی دو بازیکن دیگر را هم به اردوی تیم ملی دعوت کنم اما برای این اردو شرایطش فراهم نبود اما در اردوی دسامبر که کوتاه مدت خواهد بود این کار را خواهم کرد. همان‌طور که در این اردو چند بازیکن جوان را دعوت کرده‌ایم تا آنها را زیر نظر بگیریم. هدف ما این است که معیارهای بهتری برای انتخاب نفرات‌مان داشته باشیم.

* برای حمایت از تیم ملی بودجه مشخصی نداریم!

پس از 7 سال شرایط همانی است که بود. تأکید می‌کنم هر اردو یک چالش و مبارزه سخت برای ما خواهد بود. مهم‌ترین مطلبی که با آن روبه‌رو هستیم، بودجه مشخص برای حمایت از برنامه‌های تیم ملی نداریم. بازی‌ها را از دست می‌دهیم و باید تصمیمات لحظه آخری بگیریم. عربستان به خاطر بودجه‌ای که در اختیار دارد، گزینه‌های بهتری برای برگزاری بازی‌های دوستانه دارد و ما نمی‌توانیم.

* بازی های دوستانه را با ارتباطات شخصی هماهنگ می کنم!

اردوهای گذشته و بازی دوستانه با روسیه و توگو را با ارتباطات شخصی خودم فراهم کردم و این بار هم برای بازی دوستانه با پاناما و ونزوئلا صحبت کرده‌ام. چون بودجه مشخصی نداریم، نمی‌توانیم آرزوهای هواداران تیم ملی را تحقق ببخشیم.

* وزیر ورزش فقط حرف می زند!

وزیر ورزش و جوانان حمایت خود را از برنامه‌های تیم ملی انجام داده و صحبت از صعود تیم ملی به دور بعد جام جهانی و انجام هفت بازی دوستانه کرده، اما هنوز برنامه‌ها انجام نشده است. شما نظرم را پرسیدید و باید بگویم با همه سختی‌ها کار را جلو می‌بریم، اما باور کردنی نیست که در ماه نوامبر قرار داریم و هنوز بودجه مشخصی نداریم. باور این موضوع سخت است.

* عده ای با "پروپاگاندا" به عنوان قهرمان معرفی می شوند!

ما دو دسته افراد داریم، نخست تعدادی از مربیان و بازیکنان زحمتکش که دستاوردی برای ارائه کردن دارند. افراد دیگری داریم که تنها با هجمه رسانه‌ای(پروپاگاندا) جلو می‌روند و دستاوردهای آنها استفاده از ارتباطات رسانه‌ای با دوستان‌شان است. متأسفانه این افراد به عنوان قهرمان معرفی می‌شوند. فدراسیون فوتبال از چه کسی حمایت می‌کند؟ از کسانی که بیشترین دستاورد را داشته یا کسانی که کار رسانه‌ای کرده و مدام در رسانه‌ها صحبت می‌کنند؟

* آن "خانم" با حمایت فدراسیون پول تیم ملی را برداشت و برد!

پولی که متعلق به پاداش‌های تیم ملی بود را ایشان برداشته است، پول را برای مصارف شخصی‌شان برداشته‌اند. فدراسیون از این «خانم» حمایت کرده و او کارش را انجام داد. ما نیاز به بازی‌های خوب و دوستانه برابر تیم‌هایی چون بلغارستان و پرتغال داریم، اما هزینه‌ها کجاست؟ پولی که در فیفا برای تیم ملی بوده، ناپدیده شده است!

* آن پول متعلق به بازیکنان ایران در جام جهانی قبل بود!

این پول متعلق به بازیکنان ایران در جام جهانی قبلی بود که در حساب فدراسیون فوتبال است. سرکار خانم طوری وانمود کردند که ایشان توانستند پول را بیاورند. به هیچ وجه اینطور نیست و آن پول بازیکنان بود. فدراسیون از چه کسی حمایت می‌کند؟ از تیم ملی یا کسی که پروپاگاندا دارد؟

* درباره هوا، چمن و قلب من سؤال بپرسید!

قبلا گفتم نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم، اما شما رسانه‌ها باید بپرسید که پول آماده‌سازی تیم ملی کجاست؟ دیگر سؤال نپرسید تا کارم را انجام دهم. درباره هوا، چمن و قلب من می‌توانید سؤال بپرسید! من هم می‌توانم هجمه‌ رسانه‌ای برای خودم داشته باشم، اما خسته‌ام. می‌توانید درباره هوا از من سؤال بپرسید!

اخبار تیم ملی

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-08-11 22:42
بنظر من خیلی نمیشه روی این دعوت بازیکنان استقلال به تیم ملی توسط کی روش حساب بلند مدت باز کرد..چراکه تجربه نشون داده کی روش سلیقه های لحظه ای داره و ممکنه مثلا از این 7 نفر فقط دو سه نفر مسافر جام جهانی بشوند..
ضمن اینکه یادمون باشه مافیاهای پشت پرده فوتبال و تیم ملی و البته لنگی های دشمن استقلال که بالا دستی هستند هم کم نیستن و با لابی های ناجوانمردانه شون قطعا در پی ضربه زدن به پیکره فنی و روحی تیم استقلال میباشند.
همه دیگه فهمیدن چرا سجاد شهباززاده ای که یکی با استعدادترین مهاجمان استقلال بود به این روز سیاه افتاده..بله داستان از این قرار بود که جناب کی روش فقط بازیکنان لژیونر و مهاجران اروپا رو بدون تعارف و چون و چرا به تیم ملی دعوت میکرد و برای همین سجاد دست به ماجراجویی زد و نابهنگام و بدون فکر راهی ترکیه شد..داستان کاوه و کوچ به اروپا هم که دیگه زبانزد خاص و عام شده..
درمجموع بهتره این نفراتی که از استقلال به تیم ملی دعوت شدن به هیچ وجه از الان روی بازی کردن یا حضور قطعی در جام جهانی روسیه حساب 100%باز نکنن و روحیه حرفه ای داشته باشند تا بعدا خدای نکرده ضربه روحی و فنی نخورند..
نقل قول کردن
هوادار استقلال
0 #2 هوادار استقلال 1396-08-11 22:45
کاش الان اردوی ملی برگزار نمیشد تا شفر با نفرات کامل تاکتیکهای جدید و مدرن رو با بچه ها تمرین میکرد..
این کی روش هم معلوم نیست با خودش چند چنده،شاید هم میخواد انتقام مک درموت از شفر بگیره و یه زهر چشم نشون بده خدا داند..
ولی بنظر من زیاد نمیشه به این جور لیستهای کی روش دلخوش کرد چون اصلا قابل اعتماد نیست..
بهتره استقلال تو این تعطیلات روی ساختار حمله ش بیشتر کار کنه چون کل نفرات خط دفاع و دروازه رفتن اردوی ملی..البته اگر فیلم تمرینات استقلال بدست بچه های ملی میرسید خوب بود.. هرچند بازیکنان سطح بالا باید بین تمرینات تیم ملی و باشگاهشون یه ترکیب خوب و هماهنگی مناسب ایجاد کنند..
مطمینا نفرات دعوت شده انقدر باهوش هستند که بدونن شاید مسافر روسیه نباشند و باید روحیه حرفه ای و باز داشته باشند تا خدای نکرده خودشون و استقلال بزرگ از این بابت ضرر هنگفت نکنند..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار